  • 1. Data: 2003-03-18 10:06:00
    Temat: BZWBK i jego nowy system
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    W sierpniu dostalem nowa VC z BZWBK. Pomimo, ze zrezygnowalem z
    otrzymywania wycagow - wyciagi... zaczely przychodzic. 2,50 zl
    miesiecznie - chociaz karte uzywam bardzo rzadko - raz, dwa razy w
    miesiacu.
    Reklamowalem w banku raz - przynioslem wydruk i prosilem o storno.
    Nic...
    Przyszedlem drugi raz, napisalem na skserowanym papierku, ze rezygnuje
    z wyciagu (chociaz juz wczesniej rezygnowalem) i prosze zwrocic kase.
    Dalej czekam - nic sie nie dzieje...
    Nie chce mi sie za bardzo leciec - ale chyba sie nie obedzie. I znowu
    kobitki spojrza i nie beda wiedziec o co chodzi.
    Kocham banki, w ktorym daje dyspozycje, im sie cos "wali" i pozniej
    jeszcze raz musze te sama dyspozycje skladac (porzednia wywalili?) i
    prosic o zwrot pieniedzy.

    W tym wypadku to 2,50 zl razy iles tam miesiecy - ale gdyby chodzilo o
    wieksza sume...

    Banki (czy ogolnie przedsiebiostwa uslugowe) poznaje sie po
    zalatwieniu reklamacji. Ja jestem jak najgorszego zdania....

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-03-18 10:13:23
    Temat: Re: BZWBK i jego nowy system
    Od: No Name <v...@w...pl>

> [...]
    >
    > Banki (czy ogolnie przedsiebiostwa uslugowe) poznaje sie po
    > zalatwieniu reklamacji. Ja jestem jak najgorszego zdania....

    Ja mam gdzieś schowany na pamiątkę wyciąg (przysłany pocztą) na którym
    widnieje obok adresu adnotacja o dyspozycji:
    "Nie wysyłać" (PKO BP, 15 lat temu)
    Jeden z banków, z którymi mam do czynienia prowadzi korespondencję z
    osobą nieżyjącą, pomimo że o tym fakcie został poinformowany.

    Pzdr: Dogbert

  • 3. Data: 2003-03-18 10:31:24
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Przyszedlem drugi raz, napisalem na skserowanym papierku, ze rezygnuje
    > z wyciagu (chociaz juz wczesniej rezygnowalem) i prosze zwrocic kase.
    > Dalej czekam - nic sie nie dzieje...

    Jak pracowalem w Prosper-Banku, to nie bylo tam opcji dotyczacej
    niewysylania wyciagow. Drukowaly sie one zawsze, przynajmniej raz na
    koniec miesiaca. Natomiast w danych klienta wpisywalo sie tekst NIE
    WYSYLAC WYCIAGOW !!!

    ;)

  • 4. Data: 2003-03-18 10:51:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Ech, podstawa to upierdliwosc :)
    Zadzwonilem do oddzialu, znowu powiedzialem ow szystkim no i (chociaz
    czuc bylo, zebym dal sobie spokoj z odbiorem kasy ;).
    Reklamacja poszla do Poznania do centrum kart maja w ciagu tygodnia
    zwrocic.
    Co ciekawe wyciagi przyszly tylko listopad, grudzien, styczen (a karta
    jest od sierpnia) - chyba to ten ich system ;)

  • 5. Data: 2003-03-18 10:59:22
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Reklamacja poszla do Poznania do centrum kart maja w ciagu tygodnia
    > zwrocic.

    Moze moj fart wynika wlasnie z mieszkania w Poznaniu ale jak mi naliczyli
    prowizje za wydanie karty, ktorej kazalem nie odnawiac to po 3 (slownie:
    trzech) dniach zwrocili kase z ksiegowaniem wstecz a po kilku dniach
    dostalem dodatkowo pisemko poczta, ze zwrocili kase i ze karta nie bedzie
    odnawiana. Brakowalo tylko slowa przepraszam :/

    Ale pod wzgledem sprawnosci dzialania bylo bardzo szybko.

    A dzisiaj przy okazji zalatwiania innych spraw poszedlem, zeby mi wydali
    duplikat obecnej Maestro bo wprowadzili od marca nowy wzor :-)))
    Z VC nie bede robil szopki jak sie za 2 miesiace konczy to poczekam juz
    na nowa :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 6. Data: 2003-03-18 12:12:44
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > Kocham banki, w ktorym daje dyspozycje, im sie cos "wali" i pozniej
    > jeszcze raz musze te sama dyspozycje skladac (porzednia wywalili?) i
    > prosic o zwrot pieniedzy.

    ja mam to samo w internetowym ING - Taryfa 0
    chyba juz trzeci raz od powstania konta pobrali oplate za wyciag 2 zl (28
    lutego)
    po reklamacji internetowej oddali (17 marca)
    - przyczyna pewnie taka jak wymieniles - cos sie wywalilo i odtwarzali dane
    W życiu sie nie przyznają i nie odpowiadają dlaczego - jeszcze raz i
    wysmaruję pismo na papierze :-))
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-03-18 13:20:51
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    blad wrote:
    [...]

> [...]
    > - przyczyna pewnie taka jak wymieniles - cos sie wywalilo i odtwarzali dane
    > W życiu sie nie przyznają i nie odpowiadają dlaczego - jeszcze raz i

    A to chyba ja mam wyjątkowe szczęście. W październiku zmieniłem sobie na
    Taryfę "O" i poza pierwszym(oczywiście reklamowanym) miesiącem nie
    miałem problemów.
    Za to miałem inne. (Kurcze kiedy się zmuszę zeby to opisać)
    KJ

  • 8. Data: 2003-03-19 08:09:19
    Od: "Vakh" <v...@p...fm>

    > Banki (czy ogolnie przedsiebiostwa uslugowe) poznaje sie po
    > zalatwieniu reklamacji. Ja jestem jak najgorszego zdania....

    Ja w BZWBK w Gdańsku dla odmiany czekam gdzieś od czerwca na przysłanie
    drugiej karty dla współposiadacza konta.
    Chodziłem do nich już trzy razy i za każdym razem przy mnie(!) dzwonili do
    centrum obsługi kart (czy jakoś tak) i mówili że juz wysyłają.
    Wyniosłem się od nich, ale konto mam otwarte, z czystej ciekawości, kiedyż
    to przyślą :)

    Alex