  • 1. Data: 2002-02-21 23:26:41
    Temat: BZWBK a zrywanie szyfrowanych poloaczen w IE 5,5 i 6
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    BZWBK wydał komunikat:
    ///Komunikat dla użytkowników przeglądarki
    Internet Explorer 5.5 i 6
    W przypadku występowania trudności w użytkowaniu
    BZWBK24 internet prosimy skorzystać z systemu FAQ.
    Data publikacji: 7-2-2002
    Co mam zrobić gdy podczas korzystania z BZWBK24
    internet pojawia mi się komunikat : "Strona
    zawiera elementy bezpieczne i niebezpieczne"?

    Powyższy problem związany jest z niektórymi
    wersjami przeglądarek Internet Explorer (niektóre
    wersje 5.5 oraz wersja 6.0). Polega on na
    przerywaniu szyfrowanych połączeń z serwerem WWW
    po 30 sekundach i ich nieodtwarzaniem. Jedynym
    rozwiązaniem znalezionym przez naszych
    specjalistów zmniejszającym uciążliwość
    korzystania z tych wersji przeglądarek jest
    wyłączenie opcji "Pokaż przyjazne komunikaty o
    błędach http". Menu -> Narzędzia -> Opcje ->
    Zaawansowane -> Pokaż przyjazne komunikaty o
    błędach http [przy tej opcji pole wyboru powinno
    być wyczyszczone, po wyłączeniu dla pewności
    należy zrestartować przeglądarkę] Pozwala to w
    większości testowanych przez nas przypadków na
    bezproblemową pracę z serwisem bzwbk24. Wyłączenie
    opcji nie wpływa na bezpieczeństwo korzystania z
    programu Internet Explorer i z naszego serwisu.
    ////

    No cóż, poniewaz ten problem sprawiał że często
    zgrzytałem zębami przy korzystaniu z IE 5,5 jak i
    ostatnio wer.6 więc poszedłem za ww radą i ...
    stłukłem termometr a ku mojemu ździwieniu gorączka
    znikła. Jednak, jako niefachowiec mam objekcje czy
    w ten sposób wyleczono chorobę. Nie bardzo
    rozumiem tekstu o bezpieczeństwie /// Wyłączenie
    opcji nie wpływa na bezpieczeństwo korzystania z
    programu Internet Explorer i z naszego serwisu.
    //// w konteście info o ///przerywaniu
    szyfrowanych połączeń z serwerem WWW po 30
    sekundach i ich nieodtwarzaniem //// Jeżeli sie
    nie oddtwarza to jak potem może byc bezpieczne ?
    Problem jest dosyc istotny ponieważ jak pokazuje
    poniższy sondaż 85% to uzytkownicy IE. Nie bardzo
    tez rozumiem dlaczego ten problem nie występuje w
    przypadku mBanku czy Lukasa. Chyba jednak lezy on
    w oprogramowaniu po stronie banku.

    ///Sondaż na temat przeglądarek
    Jakiej przeglądarki używasz podczas korzystania z
    serwisu transakcyjnego BZWBK24?
    39% Internet Explorer 5.x
    46% Internet Explorer 6.x
    4% Netscape 4.x