  • 1. Data: 2002-06-28 08:22:41
    Temat: [BZWBK] Cos się zmieniło - na lepsze.
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    Witam.

    Wczoraj zrobiłem zasilenie karty VC przelewem wewnętrznym z ror-u.
    Godzina 13.30. O dziwo, saldo na karcie zmieniło się już wieczorem!
    Wcześniej wpłata była widoczna nie wcześniej niż na następny dzień.

    Coś się jednak czasem dobrego dzieje w WBK...

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 2. Data: 2002-06-28 13:02:00
    Temat: Re: [BZWBK] Cos się zmieniło - na lepsze.
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "Lookas" <s...@i...wp.pl> wrote in message
    > A to rzeczywiscie ciekawe i bardzo mile :) szkoda ze w tym miesiacu nie
    dam

    Robi się bardziej online-owo. Chyba sobie przetestuję jeszcze dokładny czas
    przelewu. Bo teraz sprawdzalem konto o 22 wieczorem i nie wiem
    dokładnie ile godzin to trwało.

  • 3. Data: 2002-06-28 13:02:04
    Temat: Odp: [BZWBK] Cos się zmieniło - na lepsze.
    Od: "Lookas" <s...@i...wp.pl>

    Użytkownik Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:afh6i8$7t3$...@n...tpi.pl...
> [...]
    >
    > Coś się jednak czasem dobrego dzieje w WBK...

    A to rzeczywiscie ciekawe i bardzo mile :) szkoda ze w tym miesiacu nie dam
    rady tego sprawdzic :((.

    Lookas

  • 4. Data: 2002-06-29 10:48:47
    Od: "Bartek Szymkowiak" <b...@p...onet.pl>

    > Wczoraj zrobiłem zasilenie karty VC przelewem wewnętrznym z ror-u.
    > Godzina 13.30. O dziwo, saldo na karcie zmieniło się już wieczorem!
    > Wcześniej wpłata była widoczna nie wcześniej niż na następny dzień.

    To ja mam karte WBK "bardziej on-lineowa" od innych, bo u mnie tak sie juz
    dzieje od ponad pol roku (czyli od kiedy mam karte), ze jezeli doknam
    przelewu z konta osobistego na rachunek karty, ba nawet z innego banku
    (elixirem) to danego dnia, zaraz po przetwarzaniu systemu, ktore w Centrum
    Kart ma miejsce miedzy 18 a 22-23, widze ta wplate.

    > Coś się jednak czasem dobrego dzieje w WBK...

    Dla mnie bardziej idealnym rozwiazaniem bylaby mozliwosc przelewania
    pieniedzy miedzy kontem osobistym a rachunkiem karty tak naprawde on-line,
    tzn. zlecam przelew, potwierdzam dyspozycje, sprawdzam srodki dostepne na
    karcie, a tam juz zaksiegowana moja wplata.

    --
    Zobacz: Czego bogaci ucza swoje dzieci, a o czym biedni nie maja pojecia!
    http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=24948

  • 5. Data: 2002-07-01 10:25:53
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Bartek Szymkowiak"

    > Dla mnie bardziej idealnym rozwiazaniem bylaby mozliwosc przelewania
    > pieniedzy miedzy kontem osobistym a rachunkiem karty tak naprawde on-line,

    blad - nie ma rozwiązań "bardziej idealnych" ;-))

    dobre w BZ-WBK jest to ze ubezpieczenie KK dziala 48 godzin wstecz od
    zastrzeżenia karty, tego mi bylo potrzeba !
    I może jeszcze wymienię sobie kartę na nową ze zdjęciem, nie zaszkodzi ;-)
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-07-01 11:06:06
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > dobre w BZ-WBK jest to ze ubezpieczenie KK dziala 48 godzin wstecz od
    > zastrzeżenia karty, tego mi bylo potrzeba !

    A nie potrzeba Ci wiekszej odpowiedzialnosci banku ? Wystarczy te 4k ???

  • 7. Data: 2002-07-01 11:20:12
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Witek" <

    > A nie potrzeba Ci wiekszej odpowiedzialnosci banku ? Wystarczy te 4k ???

    banki dobrowolnie tego nie zmienia, ale predzej czy pozniej ustawa im to nakaze
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-07-01 12:15:01
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > banki dobrowolnie tego nie zmienia, ale predzej czy pozniej ustawa im to
    nakaze

    Ja wole do tego czasu miec cos z lepszym ubezpieczeniem :-)))

    pzd
    Witek

  • 9. Data: 2002-07-01 21:15:37
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Witam.
    >
    > Wczoraj zrobiłem zasilenie karty VC przelewem wewnętrznym z ror-u.
    > Godzina 13.30. O dziwo, saldo na karcie zmieniło się już wieczorem!

    O której godzinie był ten wieczór u Ciebie?

    > Wcześniej wpłata była widoczna nie wcześniej niż na następny dzień.

    Bo u mnie już 23.15 i jakoś saldo na VC nie chce drgnąć.

    > Coś się jednak czasem dobrego dzieje w WBK...

    Szkoda, że w WBK a nie w BZ WBK :-)
    Daje im szansę do 24.00 na te zmiany :-))

    Pozdrawiam,
    Karol