  • 1. Data: 2003-05-25 21:19:49
    Temat: [BZ WBK] Gdzie lezy Szczecin?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Na korespondencji przychodzacej z BZ WBK (w sprawie kredytu) czytam co
    nastepuje:

    imie nazwisko,
    ulica numer
    kod pocztowy SZCZECIN WIELKOPOLSKIE

    :))

    WAM

  • 2. Data: 2003-05-25 22:06:06
    Temat: Re: [BZ WBK] Gdzie lezy Szczecin?
    Od: "Marek Szyszko" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisal w wiadomosci
    > Na korespondencji przychodzacej z BZ WBK (w sprawie kredytu) czytam co
> [...]

    w programie z kas chorych do obslugi kontraktu mam 3 razy Szczecin - w
    wojewodztwach: lódzkie, kujawsko-pomorskie i na koniec zachodniopomorskie
    ale wielkopolski tam nie ma :)

    MS

  • 3. Data: 2003-05-25 22:23:34
    Od: "domeczek" <S...@g...pl>

    koniecznie dopisz - bank zawsze ma racje ;)

  • 4. Data: 2003-05-26 12:46:45
    Od: "PiotrB" <k...@g...lodz.pl>

    Ja na przelewach mialem Kalisz woj. LÓZKIE - udalo sie po wizycie w oddziale
    zmienic na wielkopolskie :)
    na usprawiedliwienie dodam (o ile moze byc jakies usprawiedliwienie) ze
    konto prowadze w oddziale w lodzi

    PiotrB

  • 5. Data: 2003-05-26 17:42:15
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "PiotrB" <k...@g...lodz.pl> napisał w wiadomości

    > na usprawiedliwienie dodam (o ile moze byc jakies usprawiedliwienie) ze
    > konto prowadze w oddziale w lodzi

    Po wprowadzeniu ICBS to juz nie ma znaczenia.

    Karol