  • 81. Data: 2005-07-04 09:27:19
    Temat: Re: BPH czesc 3.. ;-)
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 4 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Jacek Osiecki posłał(a) w świat wiadomość

    > Czy nie rozumiesz prostych słów? Jasno jest napisane: to nie Twój problem.
    W reklamach BPH też jest jasno napisane: "Konto za 0 zł".
    Do momentu zastrzeżenia to jest także mój problem.
    Poświęć trochę czasu, popytaj, a dowiesz się, że z kartą jak z kontem w
    BPH, niby 0zł/odpowiedzialność banku, a w rzeczywistości wygląda to
    inaczej.

    > Miałeś pecha albo po prostu podpisałeś niekorzystną umowę.
    Człowiek uczy się na błędach. Teraz już bardzo uważnie sprawdzam "różne
    wyjątki" pozwalające zwalić odpowiedzialność na klienta.

    Musisz zaktualizować informacje.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 82. Data: 2005-07-04 09:27:23
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    > W naszym kraju bardzo uparcie kultywowany :>
    > Rozmawiamy o naszych warunkach, nie o Burkina Faso ;)

    Burkina Lukaso może być? ;-)

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 83. Data: 2005-07-04 10:43:49
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 4 Jul 2005 11:27:23 +0200, Janusz - Vahanara napisał(a):
    > Nastał nam piękny 4 lipiec 2005 roku,
    > kiedy to Jacek Osiecki posłał(a) w świat wiadomość

    > Burkina Lukaso może być? ;-)

    Na podstawie jednej karty (w dodatku raczej parodii karty :>) uogólniasz że
    opłaty za KK to przeżytek? Posprzątaj w kwantyfikatorach, pomieszały Ci się
    ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 84. Data: 2005-07-04 11:17:55
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    > Na podstawie jednej karty (w dodatku raczej parodii karty :>) uogólniasz że
    > opłaty za KK to przeżytek?
    Na podstawie jednego banku, w dodatku parodii (marmurkowego) banku, też
    każdy - według ciebie - tylko uogólniał, że opłaty za prowadzenia konta i
    Visę Electron to przeżytek?

    > Posprzątaj w kwantyfikatorach, pomieszały Ci się ;)
    Chwała Bogu, nie jestem informatykiem. Nie musze się posługiwać takim
    słownictwem. ;-)

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 85. Data: 2005-07-04 11:26:02
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-04 13:17- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Janusz - Vahanara, gdy pisał(a):

    > Na podstawie jednego banku, w dodatku parodii (marmurkowego) banku, też
    > każdy - według ciebie - tylko uogólniał, że opłaty za prowadzenia konta i
    > Visę Electron to przeżytek?

    Czy mógłbyś napisać to jeszcze raz w taki sposób, żeby było wiadomo o co
    Ci chodzi?

    > Chwała Bogu, nie jestem informatykiem. Nie musze się posługiwać takim
    > słownictwem. ;-)

    Naprawdę nie znasz słowa kwantyfikator (jeżeli łączysz je z informatyką,
    to chyba nie znasz)? Uwagi ad personam, nota bene, nie zastępują
    merytorycznej wypowiedzi, zwłaszcza zaś wtedy, gdy więcej mówią o Tobie,
    niż o Twoim adwersarzu.

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 86. Data: 2005-07-04 12:01:04
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 4 lipiec 2005 roku,
    kiedy to yayco posłał(a) w świat wiadomość

> [...]
    > to chyba nie znasz)? Uwagi ad personam, nota bene, nie zastępują
    > merytorycznej wypowiedzi, zwłaszcza zaś wtedy, gdy więcej mówią o Tobie,

    Taki urok grup dyskusyjnych, liczba informatyków powyżej średniej.
    Facet mówi dziwnym narzeczem, towarzystwo zastanawia się kto może być? Z
    pewnością informatyk.

    Mało tego, nie ma dystansu wobec samego siebie, poczucia humoru i od razu
    się obraża? No, to bingo! Trafiony, zatopiony.

    "Posprzątaj w kwantyfikatorach, pomieszały Ci się"

    kwantyfikator
    symbol poprzedzający funkcję zdaniową i czytany: dla każdego x
    (kwantyfikator ogólny ? odpowiednik potocznego wyrażenia każdy), dla
    pewnego x (kwantyfikator szczegółowy ? odpowiednik potocznego wyrażenia
    pewien)

    Mam dużo do czynienia ze słowem pisanym, ale przy takich wygibasach
    słownych nie tylko klawiatura ale i długopis pewnie by mi się zaciął.

    Zwrot "kwantyfikatory ci sie pomieszały" spotykam tylko na grupach
    dyskusyjnych. W życiu nie spotkałem go w potocznym użyciu; żaden redaktor
    by takiego nie przepuścił.

    Z Jackiem możecie albo z uśmiechem przyjąć to jako żart (wróć do) albo
    obrażać się, utrwalając stereotyp o informatykach, z którymi dogadać się,
    to nie można.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 87. Data: 2005-07-04 12:10:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Janusz - Vahanara wrote:
    [...]

> [...]
    > (kwantyfikator ogólny ? odpowiednik potocznego wyrażenia każdy), dla
    > pewnego x (kwantyfikator szczegółowy ? odpowiednik potocznego wyrażenia

    kolejny "chómanista", dla którego humanizm to nic więcej niż negacja
    matematyki.
    Ech:-(
    KJ

  • 88. Data: 2005-07-04 12:48:44
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-04 14:01- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Janusz - Vahanara, gdy pisał(a):

    > Z Jackiem możecie albo z uśmiechem przyjąć to jako żart (wróć do) albo
    > obrażać się, utrwalając stereotyp o informatykach, z którymi dogadać się,
    > to nie można.

    Gdybyś odrobinę się wysilił (google) to byś wiedział, że stereotypy o
    informatykach ani mnie ziębią ani grzeją. Kiedyś uczyłem kandydatów na
    informatyków, ale niczego ścisłego.
    Starałem się zwrócić Ci uwagę, że w braku argumentów merytorycznych
    używasz personalnych , trafiając różnie: czasem celnie, czasem w płot.
    Gdy piszesz o braku dystansu , to trudno nie zastanawiać się, czy masz
    go sam do siebie.
    Gdy piszesz, że masz dużo do czynienia ze słowem pianym, to trudno
    uwierzyć czytając to co piszesz (przeczytaj uważnie zacytowane wyżej
    zdanie i zastanów się, czy jest ono poprawne i zrozumiałe.
    I jeszcze na koniec: przechwalanie się własną ignorancją (w
    jakiejkolwiek dziedzinie), nie uchodzi, zwłaszcza u kogoś kto tak
    mentorsko (choć mętnie) poucza bliźnich.
    Jeśli chcesz byś słuchany, szanuj słuchacza. Jeśli chcesz być czytany -
    czytelnika. Bo tak, to zostaje jeno kukuryku.
    Dla mnie EOT

  • 89. Data: 2005-07-04 12:51:04
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-04 14:10- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Kamil Jońca, gdy pisał(a):

    > kolejny "chómanista", dla którego humanizm to nic więcej niż negacja
    > matematyki.
    > Ech:-(
    > KJ

    Yo!
    A jak takiego spytać, co to jest nauka humanistyczna, to powie, że o
    człowieku to jest. A o człowieku, to głównie jest patologia kliniczna...

  • 90. Data: 2005-07-04 13:30:40
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    > Gdybyś odrobinę się wysilił (google) to byś wiedział
    Piszę o stereotypach, a zapomniałem o Google. Bez Google obraz byłby
    niepełny.

    Świetnie ujął to Andrzej Mleczko
    http://www.mleczko.pl/index.jsp?menu=11&actual=2

    > I jeszcze na koniec: przechwalanie się własną ignorancją (w
    > jakiejkolwiek dziedzinie), nie uchodzi, zwłaszcza u kogoś kto tak
    > mentorsko (choć mętnie) poucza bliźnich.
    Mów do ludzi zawodowym slangiem, a zaraz rzucą się do Googla i słowników.

    > Jeśli chcesz byś słuchany, szanuj słuchacza. Jeśli chcesz być czytany -
    > czytelnika. Bo tak, to zostaje jeno kukuryku.
    I nie używaj żargonu, kiedy mówisz do szerszego grona słuchaczy.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,