  • 11. Data: 2004-09-22 19:24:04
    Temat: Re: Ankieta nt. KK w mbanku
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Mnie to w sumie rybka i tak nigdy nie będę używała tylko jednego
    > konta - można to nazwać zboczeniem ;-))))

    Ja raczej też. Choć wcześniej, gdy przelewy były darmowe, to przelewałem z
    mBanku, bo tam trzymałem większość pieniążków.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 12. Data: 2004-09-22 19:24:35
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Wed, 22 Sep 2004 21:22:02 +0200, Glenn <g...@b...pl> napisał:

    > Mnie to w sumie rybka i

    Raczej delfinek ;-))))

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2004-09-22 19:24:42
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Raczej delfinek ;-))))

    A jednak rybka ;-))) Tyle, że złota ;-)))

  • 14. Data: 2004-09-22 19:27:22
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ja raczej też. Choć wcześniej, gdy przelewy były darmowe, to przelewałem z
    > mBanku, bo tam trzymałem większość pieniążków.

    No ja też - chociaż pensja lądowała w Lukasie i stamtąd płaciłam rachunki,
    bo mają tanie potwierdzenia papierowe (to tak na wszelki wypadek :-) Ot -
    kolejne zboczenie ;-)))

  • 15. Data: 2004-09-22 19:56:29
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Tylko kurka nie daj Boże jakieś zawirowanie z przelewami przy spłacaniu
    > ;-))) Z nerwów spłacałabym taką kartę pewnie z tydzień wcześniej dla
    > pewności :-)))

    Spoko, automatyczna spłata + tani KO na eKoncie załatwi sprawę ;-)

  • 16. Data: 2004-09-22 20:07:17
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    > A jednak rybka ;-))) Tyle, że złota ;-)))

    szkoda tylko ze ta zlota rybka tak szybko sie sciera karte mam niecale 3
    miesiace i cala jest porychana az szkoda ja dawac w rece kasjerki ktora
    drastycznymi pociagnieciami tak ja niszczy na czarnym tle widac wszystkie
    ryski :(
    a poza tym jest ok

  • 17. Data: 2004-09-23 05:32:36
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    > Pojawiło się "cuS" takiego w komunikatach a tam takie m.in. pytanie:
    >
    > "Czy mając do wyboru obecną kartę kredytową mBanku lub kartę bez opłaty
    > rocznej ale z
    > kredytem w wysokości 27% ?
    > -Pozostałbym/pozostałabym przy obecnej karcie kredytowej
    > -Zamieniłbym/zamieniłabym obecną kartę na kartę bez opłaty rocznej ale z
    > kredytem w wysokości 27% "

    % mnie nie interesuje, ale brak opłaty to i owszem :)

  • 18. Data: 2004-09-23 07:25:08
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

> [...]
    >
    > Co o tym sądzicie (tzn. o pomysle wyboru w jednym banku karty wyżej
    > oprocentowanej i karty za free) ? IMHO dośc ciekawa propozycja.

    propozycja super. Jak dla mnie moze byc 40% :-)
    Pytanie tylko jaka ma szanse wdrozenia ??

    Mysle ze inna ciekawa propozycja byloby zaproponowanie oplaty 0zl dla tych
    ktorzy osiagneli okreslony obrot roczny np. 12tys. To zachecaloby klientow
    do zakupow kartami i bank tez na tym by zyskal.

    D.