  • 1. Data: 2013-01-03 18:47:36
    Temat: Aliorek wciska opieke zdrowotna
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Dzwonili z Alioru. A wlasciwie to nie z Alioru (bo oni maja krakowskie
    numery, a ten byl z Lodzi), a "w imieniu Alioru". Komu oni jeszcze
    sprzedaja nasze dane?

    - Dzien dobry, mam dla pana rewelacyjna oferte pakietu medycznego w
    prywatnej klinice, ktory Alior Bank realizuje we wspolpracy z
    czymstamczymstam, dzieki czemu nie bedzie pan musial czekac w kolejce do
    lekarzy
    - Dziekuje, mam pakiet medyczny z pracy a i tak dosc rzadko z niego
    korzystam
    - A moze jednak przedstawie panu dlaczego nasz pakiet jest lepszy?
    - Prosze bardzo, ale zeby byl lepszy musialby byc za darmo, bo za swoj
    nic nie place (tylko podatek, ale to pomijalne) i chodze do jakich
    lekarzy chce bez kolejek
    - Ale nasz pakiet jest lepszy, bo mozna do niego podlaczyc czlonkow rodziny
    - Dziekuje, w moim darmowym pakiecie tez moge podlaczyc czlonkow rodziny
    - No to hm....hm....hmmm (duże zmieszanie, dluzsza chwila milczenia),
    gratuluje tak dobrej pracy, dziekuje za rozmowe.

    Ostatnie zdanie mnie rozwalilo i uznalem je za lekkie chamstwo ze strony
    rozmowczyni. No bo jak moge rezygnowac z takiego LUKSUSU? Im pewnie nie
    daja takich "RARYTASOW" ;)

  • 2. Data: 2013-01-03 18:50:15
    Temat: Re: Aliorek wciska opieke zdrowotna
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-03 18:47, neoniusz pisze:

    > - Dzien dobry, mam dla pana rewelacyjna oferte

    - w tym momencie należy odpowiedzieć "idź pan za róg i wychędoż się pan
    sam", albo coś w tym znaczeniu, tylko mniej wyszukanym językiem :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2013-01-03 18:52:50
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 03.01.2013 18:50, maruda wrote:

    > - w tym momencie należy odpowiedzieć "idź pan za róg i wychędoż się pan
    > sam", albo coś w tym znaczeniu, tylko mniej wyszukanym językiem :)

    Spoko, lubie z nimi pogadac (a wlasciwie posluchac, bo tak to przewaznie
    wyglada), minuty wychodzace wpadaja za przychodzace :)

  • 4. Data: 2013-01-03 20:50:19
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    maruda napisał(a) :

    > - w tym momencie należy odpowiedzieć "idź pan za róg i wychędoż się pan
    > sam", albo coś w tym znaczeniu, tylko mniej wyszukanym językiem :)

    Kiedyś zacznę bluzgać. Gdzie "kiedyś" jest liczbą skończoną :-)
    Toż to najczystszej postaci stalking.
    Jak dzwonią więcej niż raz, to można ich numery przypisać do
    kontaktu o nazwie "Spamerzy" i ustawić dzwonek bez dzwonka. Co polecam.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 5. Data: 2013-01-03 20:58:50
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-03 20:50, Zbynek Ltd. pisze:

> [...]
    > Jak dzwonią więcej niż raz, to można ich numery przypisać do kontaktu o
    > nazwie "Spamerzy" i ustawić dzwonek bez dzwonka. Co polecam.

    Jak ktoś ma czas, to jak proponował neoniusz, można takiego
    telemarketera wciągnąć w rozmowę, zabrać mu 30 minut, a po 25 minucie
    zacząć mu mówić coś o moralności prostytutek, które są o parę poziomów
    wyżej od niego, a na koniec dopiero zaproponować moje powyższe.
    Przynajmniej uchroni się parę osób od niekorzystnego rozporządzenia
    mieniem :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 6. Data: 2013-01-03 22:58:37
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 03 Jan 2013 18:47:36 +0100, neoniusz napisał(a):

    > Dzwonili z Alioru. A wlasciwie to nie z Alioru (bo oni maja krakowskie
    > numery, a ten byl z Lodzi), a "w imieniu Alioru". Komu oni jeszcze
    > sprzedaja nasze dane?

    Już mówiłem brać "na absurd" ;) Moja rozmowa z namolnym getin dzisiaj:

    - mama pojechała w podróż na daleki wschód i nie wzięła telefonu.
    - A kiedy wróci?
    - Jak jej się pieniądze skończą.
    - (raczej niepewnym głosem) to ja zadzwonię może za jakiś czas

    :)

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2013-01-03 23:07:19
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

> [...]
    > Jak dzwonią więcej niż raz, to można ich numery przypisać do kontaktu o
    > nazwie "Spamerzy" i ustawić dzwonek bez dzwonka. Co polecam.

    A ja bardziej polecam nie zaznaczanie pola "zgoda na marketing" przy
    zakładaniu rachunku czy podpisywaniu umowy.

    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2013-01-03 23:16:58
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Grzexs napisał(a) :

    > A ja bardziej polecam nie zaznaczanie pola "zgoda na marketing" przy
    > zakładaniu rachunku czy podpisywaniu umowy.

    Zawsze tak robię. I to od niepamiętnych czasów. Myślisz, że na tych
    stalkerach to robi wrażenie?

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 9. Data: 2013-01-03 23:53:47
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 03 Jan 2013 23:16:58 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Zawsze tak robię. I to od niepamiętnych czasów. Myślisz, że na tych
    > stalkerach to robi wrażenie?

    Nie robi, wiadomo ;)
    Mnie osobiście rozwaliło kiedy Citi. Dzwoni Pani i mówi tak: ja wiem, że
    nie wyraził Pan zgody na przesyłanie ofert marketingowych ale czy
    chciałbym Pan wyrazić tymczasową jednorazową zgodę i wysłuchać oferty?

    Powiedziałem Pani, że nic do niej nie ma i wiem jak jest ale jeżeli może,
    to niech przekaże geniuszowi, pewnie przełożonemu, który to wymyślił, że
    jest klasycznym 'natural born debil' ;)

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2013-01-04 07:37:08
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    > - A kiedy wróci?
    > - Jak jej się pieniądze skończą.
    > - (raczej niepewnym głosem) to ja zadzwonię może za jakiś czas

    genialne/boskie :)))