  • 11. Data: 2002-01-26 18:40:23
    Temat: Re: Algorytm NRB/IBAN
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wanias" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:a2uq97$su6$1@serwus.bnet.pl...

    > Ja chcialbym zauwazyc, ze ze statystyk kilku prowadzonych przeze mnie
    witryn
    > wynika, ze IE 5.0 to najpopularniejsza wersja przegladarki :) (standard w
    > Win98SE i ME)

    Ok. Skoro az tak wiele osob uzywa MSIE5.0 to... sprobujcie teraz moze cos
    poprawilo sie ;). Niestety nie mam podreka 5.0 wiec sprawdzic nie moge :(.
    Mam nadzieje, ze bedzie dobrze :). Gdubu jednak ciagle byly przeklamania
    prosze o info.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 12. Data: 2002-01-26 19:28:41
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sat, 26 Jan 2002 19:40:23 +0100, "MK" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    >Mam nadzieje, ze bedzie dobrze :). Gdubu jednak ciagle byly przeklamania

    Kupa. Dla Multi wyliczylo mi 84, a jest 77.

    PGR

  • 13. Data: 2002-01-26 19:30:40
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sat, 26 Jan 2002 19:28:41 GMT, g...@i...com (Piotr Gralak) wrote:

    >Kupa. Dla Multi wyliczylo mi 84, a jest 77.

    Co ciekawe, przy NRB juz nie dodaje 0 z przodu, ale za to... ucina
    ostatnia cyfre :-)))

    PGR

  • 14. Data: 2002-01-26 19:37:12
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Piotr Gralak" <g...@i...com> napisal w wiadomosci

    > Co ciekawe, przy NRB juz nie dodaje 0 z przodu, ale za to... ucina
    > ostatnia cyfre :-)))

    A chcialem zeby ucinalo pierwsza jezeli bedzie za duzo ;). Hm, pod MSIE6
    dziala dobrze. OK, w takim razie moge zrobic wyliczanie po stronie serwera,
    albo wyskrobac kontrolke ActiveX. Co lepsze?

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 15. Data: 2002-01-26 20:06:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Piotr Gralak" <g...@i...com> napisal w wiadomosci

    > Co ciekawe, przy NRB juz nie dodaje 0 z przodu, ale za to... ucina
    > ostatnia cyfre :-)))

    Piotrze, zerknij jeszcze raz jak mozesz :)

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 16. Data: 2002-01-26 20:51:01
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sat, 26 Jan 2002 20:37:12 +0100, "MK" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    >dziala dobrze. OK, w takim razie moge zrobic wyliczanie po stronie serwera,
    >albo wyskrobac kontrolke ActiveX. Co lepsze?

    A nie mozesz wykorzystac zwyklego, dosowego programika made by PJO?
    :-)

    PGR

  • 17. Data: 2002-01-26 20:55:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Przywrociles stara wersje? Znowu dodaje 0 przy NRB :-)

    Nie, ale skoro nie dziala to zrobie alternatywna wersje z obsluga po stronie
    serwera.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 18. Data: 2002-01-26 20:56:07
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

  • 19. Data: 2002-01-26 21:01:08
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sat, 26 Jan 2002 21:55:17 +0100, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >Nie, ale skoro nie dziala to zrobie alternatywna wersje z obsluga po stronie
    >serwera.

    TY KRADZIEJU NUMERÓW KONT BANKOWYCH!!! ;-P

    PGR

  • 20. Data: 2002-01-26 21:56:15
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Dzięki!

    Ale na skrypcie Macka wychodzi inna cyfra kontrolna. I jest niepoprawna :-(
    Oczywiście mam IE 5.0.
    Wprawdzie bank mi jeszcze nie dał numeru w NRB, ale Pl@neta odrzuca numerek z
    cyfrą kontrolną wywaloną przez skrypt Macka.

    IBAN 1.9 dział bez zarzutu :-)) Bardzo przyjemny... Sprawdzacz Grzegorza też
    wywalił poprawność.

    pozdrawiam
    maksymilian