  • 1. Data: 2020-02-12 10:49:03
    Temat: Najwyzszy wyzysk w historii
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    PKO BP z ponad 4 mld zł zysku w 2019 roku.
    To najwyższy wyzysk w historii:
    https://businessinsider.com.pl/gielda/wiadomosci/wyn
    iki-finansowe-pko-bp-w-2019-roku/9qsx71d

  • 2. Data: 2020-02-12 12:02:32
    Temat: Re: Najwyzszy wyzysk w historii
    Od: z <...@...pl>

    I do tego w Niemczech banki są mniej dochodowe niż w Polsce.

    Psipadek?

  • 3. Data: 2020-02-12 12:07:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ilu klientów ma ten bank?
    Wychodzi tysiak od łebka?
    Emeryckiego?

    -----

  • 4. Data: 2020-02-12 12:15:36
    Od: z <...@...pl>

    Zluzuj majty. To jest bank.
    On pożycza jeszcze nie oddane pieniądze i robi to za PIENIĄDZE ;-)

    Okrętu się spodziewałeś?

  • 5. Data: 2020-02-12 12:20:00
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 12 lutego 2020 12:07:49 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Ilu klientów ma ten bank?
    > Wychodzi tysiak od łebka?
    > Emeryckiego?

    Podobno w Q3 2019 klientów 10886000.
    Ale co to jest "klient" - czy PESEL/NIP/REGON czy rachunek - nie wiadomo.
    Wychodzi rzeczywiście 400zł od sztuki - ładnie, ale tyle raczej na emerytach nie
    zarabiają, chyba że emeryci biorą kredyty pod emerytury, w sumie widywałem takich w
    oddziałach eurobanku (hmmm, jak sięgnę pamięcią, to w oddziale skarbonki nie byłem
    nigdy w życiu).

  • 6. Data: 2020-02-12 18:18:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Ilu klientów ma ten bank?
    >Wychodzi tysiak od łebka? Emeryckiego?

    10mln klientow ... ale razem z Inteligo.
    400 zl od lebka .. ~33zl/mc

    Ale tak sie nie patrz, bo z oplat za emeryckie konta chyba by tyle nie
    zarobil ... choc pamietam czasy, gdy konto tam bylo drogie.
    Teraz maja sporo kont darmowych, ale moze emeryci placa po staremu.

    a) dodaj firmy, ktore placa wiecej.
    b) kredyty - i juz klient nie narzeka, ze tak drogo placi :-)
    c) 311 mld aktywow ... nie zarobili nawet 1.5% - no ale to bez
    liczenia kosztow, a duze,
    d) juz nie ma, ale dawniej - taki np kredyt miniratka 3x5. 5%
    prowizji, 5% odsetek, 5 miesiecy splacania. A RRSO z tego 30% wychodzi
    :-(
    e) kredyty frankowe ... tylko nie wiadomo - mieli jakies
    zabezpieczenie walutowe, nie mieli, a moze mieli, ale sie skonczylo, a
    w obecnej sytuacji nie kupuja nastepnego ...
    bo jakby caly ten frankowy zysk wliczyli, to juz dawno by
    zarobili ... za duzo :-)

    J.

  • 7. Data: 2020-02-12 19:35:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" f...@g...co

    : 400zł od sztuki - ładnie, ale tyle raczej na emerytach nie zarabiają

    Zarabiają!

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 8. Data: 2020-02-13 20:15:59
    Od: "Roman S." <r...@g...com>

    W dniu środa, 12 lutego 2020 10:49:05 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > PKO BP z ponad 4 mld zł zysku w 2019 roku.
    > To najwyższy wyzysk w historii:

    Dziś w Trójce viceprezes opowiadał jak to "bank pozwala swoim klientom realizować
    marzenia szybciej". Szkoda że to już "odzyskana" Trójka i radiowiec nie spytał czy
    klientom depozytowym też...

    R.

  • 9. Data: 2020-02-13 22:35:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roman S." napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    napisał:

    >Dziś w Trójce viceprezes opowiadał jak to "bank pozwala swoim
    >klientom realizować marzenia szybciej".
    >Szkoda że to już "odzyskana" Trójka i radiowiec nie spytał czy
    >klientom depozytowym też...

    Depozytowym tez. Przeciez moga brakujaca kwote wziac kredytem :-)

    J.

  • 10. Data: 2020-02-13 23:23:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Roman S." c...@g...co

    : czy klientom depozytowym też...

    IMO orzeszki dają klientom a wisienki -- nieklientom...

    --