  • 1. Data: 2013-03-10 21:02:42
    Temat: 77 zł od bankiera/bgż - jak to w końcu reklamować?
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    Jakiś czas temu przez grupę przetoczyła się dyskusja o braku premii od
    bankier.pl za założenie konta w BGŻOptimia. I w sumie konkluzji nie
    było. Czyli jak należy to najskuteczniej reklamować?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2013-03-11 22:01:52
    Temat: Re: 77 zł od bankiera/bgż - jak to w końcu reklamować?
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Grzexs" ...
    > Jakiś czas temu przez grupę przetoczyła się dyskusja o braku premii od
    > bankier.pl za założenie konta w BGŻOptimia. I w sumie konkluzji nie było.
    > Czyli jak należy to najskuteczniej reklamować?

    Bylo, bylo.
    Slij e-mail na r...@b...pl

    w odpowiedzi dostaniesz cos w rodzaju:

    "Otrzymałam następującą odpowiedź z Banku na zgłoszoną reklamację: w wyniku
    problemu technicznego kod promocyjny nie zapisał się, ale pracownik Banku
    ustalił, że Pana wniosek pochodzi właśnie z promocji "Zgarnij 77 zł Premii na
    Start""

    --
    T.F.

  • 3. Data: 2013-03-12 20:48:18
    Od: Darcin <d...@p...lp>

    On 11.03.2013 22:01, T.F. wrote:
    > "Grzexs" ...

    W moim przypadku skuteczna była reklamacja wysłana 08.03.13 na adres
    k...@b...pl

    Odpowiedź 08.03.13:

    > Sprawdziłam status Pana wniosku - w otrzymanym od Banku raporcie
    > rozliczeniowym niestety nie ma wniosku użytkownika tego@tego na
    > liście do wypłaty premii, składam zatem reklamację do Banku. Wrócę z
    > odpowiedzią, gdy otrzymam informację zwrotną.

    Wiadomość z dnia dzisiejszego:

    > Otrzymałam następującą odpowiedź z Banku na zgłoszoną reklamację: w wyniku
    > problemu technicznego kod promocyjny nie zapisał się, ale pracownik Banku
    > ustalił, że Pana wniosek pochodzi właśnie z promocji "Zgarnij 77 zł Premii
    > na Start".
    >
    > Dziś zostanie wysłany do Pana mail, w którym prosimy o podanie danych do
    > dokonania przelewu; proszę o zalogowanie się wtedy do panelu i uzupełnienie
    > wymaganych danych jak najszybciej.
    > Przelew zostanie zlecony do zrealizowania w tym tygodniu.
    >
    > Przepraszamy za zaistniałą sytuację.

    Kilka minut później wiadomość z linkiem do uzupełnienia konta:

    > https://www.bankierstarter.pl/uzupelnij-dane/6ea6e18
    47efe187cc65d88b11179b067/

    /Odpowiadając na priv zamień p w adresie/