  • 1. Data: 2003-03-23 18:16:44
    Temat: 20 znakowy nr konta w PKO BP
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Na stronach mBanku jest informacja, jak postępować w wypadku 19-znakowe
    numeru konta PKO BP. Tymczasem, ja mam numer 20 znakowy. Czy te instrukcje
    dotycza takze takiego konta? A moze jest blad w numerze rachunku? Czy moge
    to gdzies sprawdzic?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-03-24 04:38:05
    Temat: Re: 20 znakowy nr konta w PKO BP
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    BaLab wrote:
> [...]

    Czesc,

    O ile wiem, PKO BP ma inne systemy numeracji dla kont osobistych i
    firmowych. Tak wiec jest wielce prawdopodobne ze taki numer Ci sie
    trafil.
    Instrukcja z mBanku powinna IMHO dzialac bez zarzutu.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-03-24 08:21:40
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Na stronach mBanku jest informacja, jak postępować w wypadku 19-znakowe
    > numeru konta PKO BP. Tymczasem, ja mam numer 20 znakowy. Czy te instrukcje
    > dotycza takze takiego konta?
    Tak
    > A moze jest blad w numerze rachunku?
    Jeśli chodzi o długość nr to nie
    Tak, np. http://ttom5.republika.pl/

  • 4. Data: 2003-03-24 20:02:22
    Od: "Karol Jastrzębski" <k...@p...art.pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > dotycza takze takiego konta? A moze jest blad w numerze rachunku? Czy moge

    PKO BP jest cudownie powykręcane. Czy ktoś zna bardziej wykręcony bank?

  • 5. Data: 2003-03-24 20:55:08
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    > A moze jest blad w
    > numerze rachunku? Czy moge to gdzies sprawdzic?

    Biznes Partner i jedynka na końcu?

    --
    Pozdrawiam, Metaxa
    3, 1, 3, Fuck "Free World" ...

  • 6. Data: 2003-03-24 22:15:38
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Metaxa" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Biznes Partner i jedynka na końcu?

    He, he - jedynka na końcu i konto firmowe. Dzięki wszystkim za podpowiedzi.
    Mam nadzieję, ze kasa dotrze gdzie trzeba :-).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 7. Data: 2003-03-26 10:30:53
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > He, he - jedynka na końcu i konto firmowe.
    Nie koniecznie; np. konto lokaty.
    Pozdrawiam
    G. N.