-
Kredyt "Stookrotka" Getin Bank: chwytliwa reklama
... W drugiej połowie kwietnia Getin Bank rozpoczął kampanię nowego kredytu hipotecznego o nazwie „Stookrotka”. Reklama ma za zadanie przyciągać w zupełnie inny sposób niż w przypadku konkurencyjnych banków. ... przypadkach). Jest szansa, że za sprawą Getin Banku taka praktyka przyjmie się także i w Polsce, gdzie po kalkulację zdolności kredytowej nadal ...
-
Reklama pożyczki po nowemu i rejestr zastrzeżeń PESEL, czyli zmiany w sektorze finansowym w 2024 roku
... nazw unijnych aktów prawnych, nad wdrożeniem których w 2024 r. będą pracować instytucje w Polsce. Do tego dochodzą rozwiązania wykreowane bezpośrednio przez rodzimego ustawodawcę. Efekt? ... - być może już niedługo tym sloganem będzie musiała zostać opatrzona każda reklama kredytu konsumenckiego. To jedno z założeń unijnej Dyrektywy CCD II. Weszła ona ...
-
Liczba ROR w Polsce w III kw. 2009
... roku Pekao zwiększył stan posiadania ROR-ów o 22 tys. Oba największe banki w Polsce prowadzą łącznie ponad 9,3 mln ROR spośród ogólnej liczby blisko ... , że w ostatnich miesiącach Allianz wzmocnił swoje działania marketingowe, a emitowana od kilku dni reklama promuje właśnie rachunek osobisty. Bank stawia przede wszystkim na sprzedaż wiązaną ...
-
UOKiK zakwestionował praktyki 7 banków
... postanowień za niedozwolone. Do praktyk, które zakwestionował UOKiK należą m.in.: Reklama wprowadzająca w błąd Bezpłatne e-konto w prezencie, Dostaniesz więcej, 8 proc. – takimi ... infolinii 800 800 008 przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Poradnictwo w Polsce jest finansowane m.in. z budżetu UOKiK. Ponadto spory między konsumentami a bankami w ...
-
Płatności zbliżeniowe IX 2011
... Polsce, odgrywają banki. Aż 55% polskich posiadaczy kart zbliżeniowych dowiedziało się, że ma taką kartę właśnie od swojego banku-wydawcy; w Wielkiej Brytanii ten odsetek wyniósł 46%, a w Turcji 38%. Inne czynniki, takie jak reklama ... , w których można coś otrzymać. Tak jest szczególnie w Polsce, gdzie aż 48% użytkowników kart zbliżeniowych deklaruje, ...
-
Media społecznościowe a decyzje finansowe
... proc. konsumentów planujących otworzyć konto bankowe – powiedział Rafał Benecki, Główny Ekonomista ING Banku Śląskiego. Z badania „Finansowy Barometr ING” wynika, że w Polsce, a także w Rumunii i Turcji, media społecznościowe cieszą się względnie wysokim wskaźnikiem zaufania w porównaniu z Europą Zachodnią. Według nas, może to wynikać ze ...
-
Kryzys finansowy uderzył w rynek doradztwa
... co tak naprawdę oferuje się klientowi? Celowo zadałem to pytanie, gdyż w Polsce nie do końca można mówić o prawdziwym doradztwie. Jeśli sprzedawca - doradca ... natomiast rosną. Placówki, pracownicy (największe firmy zatrudniają ponad 300 doradców), reklama - to wszystko pochłania setki tysięcy złotych miesięcznie. W prasie pojawia się w ostatnim ...
-
Banki łamią prawa konsumentów
... Polsce. Jak jednak wynika z analizy Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wciąż istnieją obszary, w których ... na informację o zadłużeniu w BIK. Prezes UOKiK kwestionuje również praktyki wprowadzające konsumentów w błąd. Przykładem może być reklama jednego z banków – masz dowód w kieszeni? odbierz swój kredyt! Tak podana informacja mylnie sugeruje ...
-
Płatności kartą: chargeback
... do banku. Chargeback może się również okazać wybawieniem dla klientów, którzy skorzystali z usług firmy, która zbankrutowała. Taka sytuacja zdarzyła się w Polsce w 2004 roku, kiedy to splajtowała linia lotnicza Air Polonia. Pieniądze za odwołane loty bez problemu dostali ci, którzy płacili za ...
-
Polski sektor bankowy: doświadczenia zakupowe klientów
... Branch Brothers (Upright Group), na zlecenie której przeprowadzono pierwsze w Polsce kompleksowe badanie dotyczące Shopping EXperience (SEX*). Czym jest shopping experience? ... z nich służy czemu innemu i jest potrzebny do prowadzenia efektywnego biznesu. Reklama ma na celu wzbudzenie zainteresowania, efektem dobrego Shopping EXperience jest budowanie ...
-
Jak kantory internetowe walczą o klienta?
... obrót w tym roku szacowany jest na około 20 mld zł. Reklama Jak od dawna wiadomo reklama jest dźwignią handlu. Teraz, kiedy kantory urosły w ostatnich 3 latach ... koncertu Pet Shop Boys w gdańskiej Ergo Areanie oraz na mecz FC Barcelony w Polsce. Partnerstwo z serwisami walutowymi Cinkciarz jest także niekwestionowanym liderem pod względem ilości ...
-
Edukacja finansowa. 5 domowych lekcji, które możesz dać dzieciom
... części Europy. Tyle teorii. Praktyka pokazuje bowiem, że edukacja finansowa w Polsce niestety kuleje. W zrealizowanym przez OECD badaniu świadomości finansowej uplasowaliśmy ... skarbonki, to będzie to postawa, którą dziecko zapamięta. 1) Jak działa reklama Z badań brytyjskiego Ofcomu wynika, że dzieci mają poważny problem z odróżnieniem treści ...
-
Debiut giełdowy PZU i PGE - podsumowanie
... Perspektywiczna branża, największa spółka tego typu w Polsce, pozornie dobra koniunktura na giełdzie i przede wszystkim ogromna reklama. To główne czynniki, które napędzały popyt na ... się na akcje PGE. W tym momencie skończył się rozsądek, a zadziałała reklama. Ogromna kampania skierowana w stronę klientów indywidualnych przyniosła efekt. Czy dobry? ...
-
Zmiany w kredycie konsumenckim
... gdy już ją podpisze. I to we wszystkich krajach Unii Europejskiej. W tym celu w Polsce powstały trzy specjalne arkusze informacyjne. Jeden dotyczy kredytów konsumenckich ogółem, drugi ... . W sytuacji, gdy nie da się wstępnie ustalić kosztu ubezpieczenia, reklama powinna zawierać informację o konieczności zakupu ubezpieczenia tuż przy rzeczywistej ...
-
Auta klasyczne dają zarobić. Wystarczy 50 tys. zł
... , Ferrari 355, 328GTB. Z samochodów wymagających odrestaurowania jedną z najciekawszych propozycji jest prawdopodobnie Jaguar E-Type pierwszej serii. Warto przy tym odnotować, że w Polsce mamy do dyspozycji wielu specjalistów od renowacji samochodów angielskich, a jednocześnie oferowane przez nich stawki są atrakcyjne na tle Europy, dzięki ...
-
Kiedy warto zmienić OFE?
... poszczególnych funduszy emerytalnych, startujących dopiero ze swą działalnością w Polsce. Obecnie sytuacja wygląda zupełnie inaczej i osoba, przed którą stoi ... wysokością opłat związanych z uczestnictwem w funduszu. Decydującą rolę przy zmianie ma reklama i przekonywujący akwizytor. W rekordowym 2007 roku decyzję o zmianie OFE podjęło 383 tys ...
-
Jak kantory internetowe walczą o klientów?
... zarobić. Jakie działania podejmują e-kantory, aby przekonać do siebie klientów? Reklama telewizyjna Wyjątkowo efektywny, ale również bardzo drogi sposób na pozyskanie ... z portalami informacyjnymi, publikując np. raporty walutowe na łamach największych serwisów w Polsce. W związku z tym bez problemu możemy znaleźć informacje na temat obecnej ...
-
Internet Media Services S.A. przechodzi z NewConnect na GPW
... której głównym celem jest rozwój działalności videomarketingowej. W 2009 r. firma dostarcza usługi już do 3100 obiektów w Polsce i Europie. Stopniowy rozwój firmy i sukcesywne wdrażanie nowych produktów, jak reklama dźwiękowa w punkcie sprzedaży (2001 r.), system SELECTOR firmy RCS do obsługi programów muzycznych (2003 r.), videomarketing (2006 ...
-
Upadłość konsumencka
... Umowę z KRD podpisały już np. prawie wszystkie przedsiębiorstwa gazownicze w Polsce. Ale problemy z niepłacącymi klientami mają też operatorzy telefoniczni. Np. przedstawiciele TP ... dóbr powoduje, że stajemy się coraz bardziej społeczeństwem konsumpcyjnym. Wszechobecna reklama sprzyja temu, że chcemy mieć coraz więcej, wymieniamy stare rzeczy ...
-
Konkurencja kusi klientów Pekao SA i BPH
... tysięcy, niezadowolonych z fuzji klientów. Pomóc ma w tym nie tylko reklama, ale i preferencyjne warunki prowadzenia nowego rachunku. Co również ważne, banki z ... oznaczało dla klienta tego banku, że może wypłacać bezpłatnie w co 4 bankomacie w Polsce, najczęściej znajdujących się jednak w dużych miastach. Z kolei Kredyt Bank udostępnia bezpłatne ...
-
Smartfon przyszłością płatności zbliżeniowych?
... wzrost liczby płatności mobilnych w całej Europie Środkowo-Wschodniej. Sprzedaż smartfonów w Polsce stanowi już ok. 30 proc. nowej sprzedaży telefonów komórkowych. Z ... urządzenia mobilne będą łączyły w sobie różne systemy płatności z dodatkowymi usługami, jak reklama mobilna czy funkcje lojalnościowe, które pozwolą ograniczyć koszty wprowadzania tej ...
-
Wakacje na kredyt to zawsze ryzyko
... pożyczki warto sobie zadać pytanie: czy w ogóle jej potrzebuję? Nie pozwól, aby reklama kredytu bankowego skłoniła cię do szybkich i pochopnych wyborów. To Ty podejmujesz ... . Jeśli będziesz przebywać za granicą, to unikaj długich rozmów telefonicznych z bliskimi w Polsce. Ceny w roamingu sa wysokie, a zaoszczędzone w ten sposób środki będziesz mógł ...
-
Geolokalizacja w usługach bankowych
... sensowne i celowe” – uważa Zbigniew Szczerbetka, lider Sektora Instytucji Finansowych w Polsce i Europie Środkowej w Deloitte. Dlaczego geolokalizacja? Komunikat wysłany dzięki tego typu ... swoim znajomym, zachęcając ich do jego odwiedzenia - swoista reklama szeptana. Możliwości zastosowania usług geolokalizacyjnych są praktycznie nieograniczone. To, ...
-
Masz kredyt? Ubezpiecz się
... z 2013 rokiem – z 31,26 mld zł do 28,67 mld zł. Popularna w PRL-u reklama jednego z dużych ubezpieczycieli mówiła, że „przezorny zawsze ubezpieczony”. Szczególnie przezorni ... z braku dochodu na np. pobyt w szpitalu. Rodzajem polisy, która dziś w Polsce kupowana jest niezwykle rzadko, jest ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym ...
-
Edukacja finansowa Polaków do poprawy
... edukacji umożliwi zebranie punktów, od których uzależnione będzie miejsce gracza w rankingu – mówi Agnieszka Szczepanik, kierownik projektu Kapitalni.org w Wonga w Polsce. Reklama źródlem informacji Skąd pozyskujemy bieżące informacje o produktach i usługach finansowych? Przede wszystkim ze stron internetowych instytucji (42 proc.) oraz od ich ...
-
Agencje reklamowe w kłopotach. Długi rosną, zamówień brak
... Ad Spend Forecasts w tym roku wydatki na reklamę zwiększą się w Polsce o niecałe 2 proc. Rynek zawdzięcza wzrost w głównej mierze inflacji cen usług ... mówi Adam Łącki, prezes Zarządu Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej. Reklama i marketing pierwsze do redukcji Z badania „Barometr wydatków firmowych”, zrealizowanego w II kwartale ...
-
Jak Dyrektywa CCD II wpłynie na sektor bankowy?
... na sektor bankowy w Polsce? Według eksperta Santander Consumer Banku dyrektywa CCD II uwypukli jeszcze mocniej aspekt wsparcia klienta i asysty w całym procesie udzielenia i obsługi kredytu konsumenckiego, a także edukacji klienta w czasie trwania relacji z bankiem. Będzie to spowodowane brzmieniem dyrektywy, według którego reklama kredytów powinna ...
-
Rynek bankowy: podsumowanie 2010
... zdecydował się BZ WBK, który za założenie konta płacił 100 zł. Nie była to pierwsza tego typu promocja w Polsce, ale dużą popularność zapewniła jej reklama ze znanym francuskim aktorem – Gerardem Depardieu. Miesiąc później program premiowania klientów rozpoczął Alior Bank, a w lipcu za polecenie ...
-
Parabanki bez nadzoru
... sp. z o.o. Stargard Szczeciński Socket Resources GmbH reprezentowana na terytorium RP przez Marka Jachowicza; biuro operacyjne w Polsce - Warszawa IPI CAPITAL S.A. z siedzibą w Warszawie NOVA NEW Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach Jak chronić swoje ... wiedzę o finansach, a jego podpisaniu powinny decydować przede wszystkim twarde fakty, a nie reklama ...
-
Ubezpieczenie na wakacje 2013
... do tego dokumentów trwa do 3 dni roboczych. Termin ważności takiej karty wydanej w Polsce wynosi 3 miesiące. Kartę wyrabia się bezpłatnie. Warto zwrócić uwagę na to, ... nas roszczeń, nie zaś zapewnienia agenta czy zamieszczona na stronie internetowej reklama. Rynek ofert ubezpieczeniowych jest bardzo bogaty. Oznacza to duże możliwości dopasowania ...
-
Wakacje nad Bałtykiem: czy rzeczywiście tańsze niż za granicą?
... rodzinie zagraniczną podróż. Druga młodość na emeryturze Nadmorskie kurorty w Polsce ponownie będą przychylne naszemu portfelowi... na emeryturze. Para seniorów, spędzając 14 dni w ... powodu pośpiechu, decyduje się na pożyczkę pozabankową od pierwszej lepszej firmy, której reklama wpadnie nam w oko. Za takie nieroztropne podejście możemy słono ...