-
Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Poziom satysfakcji
... bankowi nie poświęcili wystarczającej uwagi. Wyniki te potwierdzają, że zdecydowana większość przedsiębiorców czuje się doceniona podczas kontaktu sprzedażowego. Drugi aspekt badania satysfakcji klienta dotyczył lojalności klienta. TP mieli się wypowiedzieć czy spodziewają się wrócić do tego samego banku i tego samego doradcy. „Tak ...
-
Kto bierze szybkie pożyczki gotówkowe?
... firm pożyczkowych, Instytut PBS przeprowadził badanie ich wizerunku oraz poziomu satysfakcji z oferowanych przez nie usług finansowych. Respondentami były osoby, które skorzystały z krótkoterminowych pożyczek gotówkowych w ciągu 6 miesięcy poprzedzających badanie. Wyniki badania na grupie 1020 osób pozwoliły między innymi na określenie profilu ...
-
Niska lojalność klientów sektora bankowego
... wskazują analitycy firmy, mimo że na 11 spośród 35 rynków zaobserwowano wzrost satysfakcji klientów banków, aż w 9 zanotowano wyraźny spadek zadowolenia z ich usług. Warunkiem ... roku na świecie będzie więcej urządzeń mobilnych niż mieszkańców (1,4 urządzenia na 1 osobę). Badania pokazują ponadto, że kanał mobilny stanowi klucz do zbudowania banku, ...
-
Jakość obsługi w bankach 2013
... internetowym rankingu jakości obsługi to dla nas istotne wyróżnienie i powód do satysfakcji. Ze szczególnym zadowoleniem odnotować należy fakt, że ranking wysoko docenił ... Bolanowski, Dyrektor Pionu Bankowości Elektronicznej w PKO Banku Polskim. Podstawą naszego badania jest udział pozytywnych opinii o poszczególnych aspektach jakości obsługi. Im ...
-
Jak zwalczyć zatory płatnicze w 3 krokach?
... , podnoszeniem satysfakcji pracowników, ulepszaniem produktów i usług oraz - oczywiście - zwielokrotnieniem zysków. Przeszkodą w realizacji tych założeń może ... Gospodarczej, a „odpytywanie” tych baz danych należy już do kanonów racjonalnego postępowania i badania wiarygodności partnerów. Można oczywiście sprawdzić również opinie o danej firmie w ...