  • 1. Data: 2009-05-04 17:21:45
    Temat: złożyłem wniosek o kk w aliorze
    Od: Ra <a...@a...com>

    i szczerze mówiąc mocno się rozczarowałem. Chciałem przenieś kk z mille
    - na początku wyliczenie zdolności, na głos podaje wszystkie dane a że w
    oddziale panuje absolutna cisza koleś stojący za mną wszystko słyszy
    - bezsensowne pytania typu łączne limity kk jak nie wiadomo jaki ma
    limit zamykana karta
    - potem jeszcze raz to samo muszę wpisać we wniosku, ręcznie 5 stron,
    nie wiadomo które pola wymagane które opcjonalne. Dawno nie musiałem
    podawać tak szczegółowych danych a miała być procedura uproszczona
    No i miałem nadzieje na pobawienie się tabletem
    - na sam koniec dowiedziałem się że nie ma różnic proceduralnych między
    wyrobieniem nowej kk a przeniesieniem (wcześniej mówiono mi że przy
    nowej trzeba mieć zaświadczenie od pracodawcy, a przy przeniesienie
    wystarczy oświadczenie). I źle mówiono bo trzeba przynieść zaświadczenie
    albo na miejscu wydrukować historię wpływów na konto. Wobec tego
    wydrukowałem historię i powiedziałem że wnioskuje o nową kartę.
    - wiem że to nie śmieszne bo pracownicy mają konta w swoich bankach ale
    pierwszy raz widziałem żeby ktoś używał google do znalezienia strony
    mbanku. I pierwsze próby były nieudane ;) więc zadziałała własna
    inicjatywa konsultanta 'a może mbank24' ;)

  • 2. Data: 2009-05-04 17:27:23
    Temat: Re: złożyłem wniosek o kk w aliorze
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Ra pisze:
    > i szczerze mówiąc mocno się rozczarowałem.

    Mi kazali przynieść :
    - 6 wyciągów przenoszonej karty,
    - 6 miesięcy historii wpływów,
    - zaświadczenie od pracodawcy o zarobkach :)

    Zrezygnowałem.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-05-04 18:44:32
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    > Mi kazali przynieść :
    > - 6 wyciągów przenoszonej karty,
    > - 6 miesięcy historii wpływów,
    > - zaświadczenie od pracodawcy o zarobkach :)
    >
    > Zrezygnowałem.

    To nawet nie jest żałosne...

    Ja jak się dowiedziałem, że do przeniesienia trzeba pisać oświadczenie to
    sobie dałem spokój.

    W.

  • 4. Data: 2009-05-04 19:50:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Wielebny pisze:
    > Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości

    > To nawet nie jest żałosne...
    >
    > Ja jak się dowiedziałem, że do przeniesienia trzeba pisać oświadczenie to
    > sobie dałem spokój.
    >
    > W.

    oświadczenie to tak dużo?

    u mnie wystarczyły 3 wyciągi + oświadczenie o uzyskiwanych dochodach
    (sprawdzone tel. w firmie) i to wszystko...

    szybko i sprawnie, a pracownik (bez podpowiedzi) wiedział jaki jest
    adres internetowy Multibanku ;-)
    nawet orientował się w funkcjonalności ww.

    kartę otrzymałem w kilka dni po podpisaniu umowy, PIN wygenerowany w
    serwisie bankowym

    wykonałem już kilka operacji i jak do tej pory nic się na karcie nie
    wytarło ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-05-04 20:02:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > wykonałem już kilka operacji i jak do tej pory nic się na karcie nie
    > wytarło ;-D

    A ja chciałem założyć u nich normalny rachunek ale pracują 9-17 i po
    prostu nie mam się jak do nich wybrać. Debilne godziny pracy mają to już
    nawet PKO BP jest w tym względzie elastyczniejsze.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-05-04 20:53:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A ja chciałem założyć u nich normalny rachunek ale pracują 9-17 i po
    > prostu nie mam się jak do nich wybrać. Debilne godziny pracy mają to już
    > nawet PKO BP jest w tym względzie elastyczniejsze.

    a nie możesz tego przez sieć zrobić? kojarzę, że aby rachunek założyć
    nie poszedłem do oddziału...wypełniłem wniosek, kurier przyniósł
    papiery, podpisałem i kilka dni później rachunek miałem założony

    nie ma teraz już takiej opcji?

    w przypadku kk w placówce byłem 2x: najpierw złożyłem wniosek, a kilka
    dni później podpisałem umowę ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2009-05-04 21:00:45
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > nie ma teraz już takiej opcji?

    ZTCP to nie ma.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-05-04 21:03:15
    Od: Ra <a...@a...com>

    Mithos pisze:

    > A ja chciałem założyć u nich normalny rachunek ale pracują 9-17 i po
    > prostu nie mam się jak do nich wybrać. Debilne godziny pracy mają to już
    > nawet PKO BP jest w tym względzie elastyczniejsze.

    coś się zmieniło bo u mnie teraz do 18, a co oświadczeń to jak pisałem -
    przy umowie o pracę wystarczy wydruk z historii konta gdzie spływa pensja

  • 9. Data: 2009-05-04 21:12:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > coś się zmieniło bo u mnie teraz do 18, a co oświadczeń to jak pisałem -
    > przy umowie o pracę wystarczy wydruk z historii konta gdzie spływa pensja

    tylko, że z takiego wydruku nie wynika:
    czy nie jesteś na okresie wypowiedzenia,
    czy firma nie znajduje sie w stanie upadłości
    czy na wynagrodzeniu ciążą jakieś tytuły egzekucyjne, alimenty itp...

    ww. dane raczej interesują banki, jeżeli tak by nie było to zamiast
    zaświadczenia możnaby przynieść do banku np. druk RMUA, a nie można ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2009-05-04 21:24:44
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > A ja chciałem założyć u nich normalny rachunek ale pracują 9-17 i po
    > prostu nie mam się jak do nich wybrać. Debilne godziny pracy mają to już

    Do 17? sprawdzilem na www kilka oddzialow i sa 9-18.30 lub 10-18.
    a.