  • 11. Data: 2007-06-03 10:43:32
    Temat: Re: oszczedzanie po 150 zl na miesiac?
    Od: "Lukas" <l...@o...pl>

    Tylko AiG - ale wybór.

  • 12. Data: 2007-06-03 10:44:21
    Od: "Lukas" <l...@o...pl>

    W przypadku odkupienia i pozostania w parasolu i zakupu w innym TFI nie
    płaci się. To jest właśnie idea parasolowych.

  • 13. Data: 2007-06-03 10:45:47
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 03 Jun 2007 12:39:09 +0200,
    osoba podpisana: yayco <y...@n...pl>
    napisała:
    [...]
    > Parasol AiG nie akceptuje tak niskich wpłat.

    Ale zdaje się, że seby zrobiły sie "parasolowe" a one akceptują. :)

    KJ

    God is real, unless declared integer.

  • 14. Data: 2007-06-03 10:46:25
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Lukas" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A pozatym w Aegonie mam doradców, któzy profesjonalnie mi doradzają gdzie
    > jak inwestować.

    Nieładnie tak inkarnować z doradcy w klienta. :-)

    marekz

  • 15. Data: 2007-06-03 10:47:49
    Od: "Lukas" <l...@o...pl>

    tera jestem klientem :)

  • 16. Data: 2007-06-03 11:00:32
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Lukas pisze:
    > Tylko AiG - ale wybór.

    Napisałeś, że nie ma. To nieprawda. Gdybyś napisał, że nie ma wyboru, to
    było by inaczej.
    Nie oszukuj i naucz się poprawnie odpowiadać, bo Twoje posty nawet nie
    wyglądają wiarygodnie.

  • 17. Data: 2007-06-03 11:03:45
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Kamil Jońca pisze:

    > Ale zdaje się, że seby zrobiły sie "parasolowe" a one akceptują. :)

    Touché!

    Masz rację, zapomniałem. Pierwsza wpłata 100 a następne mogą być po 50.

  • 18. Data: 2007-06-03 11:09:04
    Od: "Lukas" <l...@o...pl>

    > PS. Odpowiada się *pod* postem.

    OK poprawię się:)

  • 19. Data: 2007-06-03 11:18:19
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    > Witam proponuję program oszczędnościowy w Aegon.

    Ktory jest bardzo drogi, dodatkowo AFAIR 2% od zgromadzonego kapitalu
    w kazdym roku oczywiscie poza oplatami pobieranymi przez
    fundusze inwestycyjne praktycznie za nic.
    Autor watku niech lepiej zobaczy na oferty bezposrednio
    na stronach funduszy, przy planach systematycznego
    oszczedzania wiele nie pobiera prowizji za nabycie
    lub SFI w mBanku.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 20. Data: 2007-06-03 11:35:48
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Lukas napisał(a):
    > Witam proponuję program oszczędnościowy w Aegon. Umożliwia on systematyczne
    > oszczędzanie po min. 200 zł miesięcznie
    Juz pisze do firmy Aegon zeby dali Ci premie - doradca, ktory dorzuca
    kazdemu oszczedzajacemu klientowi 50-100zl z wlasnej kasy, to skarb :)
    --
    badzio