eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › openonline - problemy po połączeniu z Getin
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2015-01-10 09:19:00
    Temat: openonline - problemy po połączeniu z Getin
    Od: RWicik <r...@g...com>

    Po połączeniu z Getin, w nowym systemie transakcyjnym nie mam aktualnych danych KK.
    Po interwencji na infolinii synchronizują dane na koncie i chwilę jest dobrze. teraz
    by spłacić kartę muszę czekać na wyciąg papierowy - ot postęp.
    Wysyłałem do nich skany z ekranu. Może pracują nad problemem.


  • 2. Data: 2015-01-11 17:18:17
    Temat: Re: openonline - problemy po połączeniu z Getin
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu sobota, 10 stycznia 2015 09:19:01 UTC+1 użytkownik RWicik napisał:
    > Po połączeniu z Getin, w nowym systemie transakcyjnym nie mam aktualnych danych KK.
    Po interwencji na infolinii synchronizują dane na koncie i chwilę jest dobrze. teraz
    by spłacić kartę muszę czekać na wyciąg papierowy - ot postęp.
    > Wysyłałem do nich skany z ekranu. Może pracują nad problemem.

    mam ten sam problem - efekt nadplata na rachunku - za diabla nie moge dojsc jakie mam
    zadluzenie do splaty

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1