  • 1. Data: 2004-08-28 12:02:52
    Temat: mBanki i księgowanie w weekendy
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Właśnie przed chwilą zauwazyłem taką dziwną sytuację:

    Otrzymałem przelew wewnętrzny na kwotę 87zł. Saldo i dostępne środki się
    powiększyły odpowiednio. Jednak gdy wchodzę w "historię rachunku" nie widze
    danych szczegółowych tego przelewu. Zadzwoniłem do mLinki, gdzie usłyszałem
    odpowiedź że wszystko jest OK oraz że w poniedziałek powinno być wszystko
    zaksięgowane... Nie potrafiła wytłumaczyć czemu tak się dzieje.

    Następnie puściłem testowy przelew do kumpla co ma konto w mBanku i u niego
    o dziwo został on zaksięgowanwy w historii. On mi następnie wysłał przelew i
    też miał to zaksięgowane w historii.

    Na moim rachunku zostały już dokonane 3 operacje, a żadnej z nich nie widać
    w historii rachunku. Czy ktoś już miał podobny problem?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2004-08-28 15:05:31
    Temat: Re: mBanki i księgowanie w weekendy
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Na moim rachunku zostały już dokonane 3 operacje, a żadnej z nich nie
    widać
    > w historii rachunku. Czy ktoś już miał podobny problem?

    To tak ma ;-) weź w zakresie historii ustaw aby obejmowało datę
    poniedziałkową ;-)

    --
    JaKi