  • 1. Data: 2002-07-04 09:15:20
    Temat: lukas - pytanie
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Witam,

    Wczytałem się ostatnio w TOiP Lukasa.

    Wymienionych jest tam kilka oddziałów w Szczecinie, w któych spłata gotówkowa
    raty Lukas jest odpłatna 5 PLN.

    Mnie tam do Szczecina daleko, ale ciekawi mnie, czym te placówki zawiniły? :)

    Czy może są to jakieś placówki "high class" i nie chcą tam kolejek?

    Tak po prostu zaciekawiło mnie to. :)

    I druga sprawa - też ciekawostkowa - w Lukasie przecież jest kawa, a nie
    herbata, nie?
    Bo na www.lukasbank.pl w rysuneczku po lewej u góry czasem pojawia się coś
    takiego "LUKAS bank. Kawa? Herbata?"
    A może mają w planach nowe automaty? :)

    Tak dla jaj pytam, nie nie czepiam się. :-)))

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 2. Data: 2002-07-04 10:59:10
    Temat: Re: lukas - pytanie
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@t...pl.nothing>

    w...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > się coś takiego "LUKAS bank. Kawa? Herbata?"
    > A może mają w planach nowe automaty? :)
    >
    > Tak dla jaj pytam, nie nie czepiam się. :-)))

    Nie jestem pewien, bo to już trzy tygodnie temu i niezbyt się dokładnie
    przyglądałem, ale mam wrażenie, że podczas ostatniej wizyty w oddziale
    widziałem torebki z herbatą obok automatu na kawę. Może wystarczy puścić
    gorącą wodę? :-)

    <Slawomir 'at' Tobis . pl >

  • 3. Data: 2002-07-04 19:47:03
    Od: "mickeymouse" <m...@p...gazeta.pl>

    >Witam,
    >
    >Wczytałem się ostatnio w TOiP Lukasa.

    Witam,
    i ja też
    czytałem TOiP i zaciekawiło mnie jedno: czy używanie tokena jest dobrowolne ? Tzn.
    czy muszę go dokupić czy nie. A jeśli tak, to czy warto dodatkowo go zastrzec ?

    Pozdrawiam

    mike

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2002-07-05 22:25:52
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Cześć,

    W oddziale szczecińskim (czyli Szczecinie i miastach przyległych) została
    stworzona placówka tylko do przyjmowania spłat rat Lukasa - bezprowizyjnie.

    Dlatego w placówkach LukasBanku jest teraz prowizja.

    Powstał juz taki kolejny punkt w oddziale wrocławskim, ale nie zmieniono
    jeszcze tam TOiP.

    Cześć

  • 5. Data: 2002-07-06 15:18:08
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 04 Jul 2002 21:47:03 +0200, "mickeymouse"
    <m...@p...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >czy muszę go dokupić czy nie. A jeśli tak, to czy warto dodatkowo go zastrzec ?

    Uzywanie tokana jest dobrowolne. Bez niego mozna wykonywac przelewy
    tylko na rachunki zdefiniowane w oddziale lub telefonicznie.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 6. Data: 2002-07-08 13:54:15
    Od: <m...@p...onet.pl>

    W Lukasie masz do wyboru kawę lub herbatę Lipton (zwykłą). Tylko nie każdy wie
    dokładnie jak obsługiwać automat do zaparzania.