  • 1. Data: 2014-07-03 18:56:34
    Temat: karta kredytowa mBank
    Od: Raff <r...@f...it>

    Pytanie do użytkowników kart kredytowych mBank-u. Jaki jest średni czas w dniach
    od momentu transakcji kartą do momentu jej zaksięgowania na rachunku - 1 dzień
    roboczy , 2 dni, więcej? Przeciętnie.

  • 2. Data: 2014-07-03 20:09:50
    Temat: Re: karta kredytowa mBank
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 03/07/14 18:56, Raff wrote:
    > w dniach od momentu transakcji kartą do momentu jej zaksięgowania

    Mam wrażenie, że identycznie jak debetówką, może nawet szybciej. A już
    na pewno szybciej, niż bankomaty.

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2014-07-03 21:25:41
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "Raff" napisał w wiadomości grup

[...]

    Standardowo księgowanie odbywa się w dniu D+2. Sporadycznie D+1 (szczególnie
    w przypadku porannych transakcji). Nie ma to znaczenia czy roboczy czy
    nieroboczy. No to średni będzie pewnie około 1,9 dnia.

    Trzeba też uważać, bo potrafią czasami "oszukać" i rozliczyć transakcję z
    datą wsteczną wobec dnia, kiedy rozliczenie faktycznie do nich przyszło, tak
    aby załapała się na stary wyciąg. A dzieje się tak dlatego, że faktycznie
    wyciągi są generowane przez cały kolejny dzień po ich "nominalnej" dacie
    generowania.

  • 4. Data: 2014-07-03 22:10:46
    Od: Raff <r...@f...it>

    W dniu 7/3/2014 9:25 PM, MarekZ pisze:

> [...]
    > generowane przez cały kolejny dzień po ich "nominalnej" dacie generowania.

    Ale "bezpiecznie" jest płacić kartą w dzień poprzedzający "dzień generowania
    wyciągu" żeby ta transakcja dopiero "trafiła" do wyciągu na następny miesiąc,
    czy jednak dopiero transakcje począwszy od dnia generowania będą księgowane w
    następnym miesiącu?

  • 5. Data: 2014-07-03 23:41:47
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "Raff" napisał w wiadomości grup

    > Ale "bezpiecznie" jest płacić kartą w dzień poprzedzający "dzień
    > generowania wyciągu" żeby ta transakcja dopiero "trafiła" do wyciągu na
    > następny miesiąc,

    Nie. Jeśli chcesz mieć pewność, to nie.