  • 11. Data: 2002-07-01 12:26:10
    Temat: Re: jesli nie chcialem znac salda...
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jul 01, 2002 at 02:24:36PM +0200, andrew zacharewicz wrote:

    > i błąd bo piny mogą mieć od 4 do12 cyfr (często są cztero lub
    > sześciocyfrowe)

    Nie blad, na karcie jest znacznik jakiej dlugosci jest pin, zawsze
    mozesz sprawdzic to i wyswietlic odpowiednio dluzsze pole.

    --

    --w

  • 12. Data: 2002-07-01 16:08:40
    Od: "zbyhó" <j...@p...fm>

    > Ja bym doradzil telefon do oddzialu, poprosic z
    > kierowniczka/.../
    > Jest spora szansa/.../od razu zrobi korekte
    > potracenia w systemie (moze tak zrobic)

    nie chciala (chcial - on)
    dostalem formularz "reklamacja transakcji bankomatowej"
    bede formulowal :-)))
    tylko jak to strescic - punkt 3. - "inne" - tylko tu moj casusu pasuje - ma
    az trzy linijki na +/- 10-12 słow...

    chyba w bzwbk zakladaja ze ich bankomaty, jak oni sami, sa nieomylne :-/