  • 1. Data: 2007-08-28 09:50:59
    Temat: inteligo za granica...
    Od: Siakotako <S...@o...pl>

    Lece dzisiaj do szkocji i mam szybkie pytanie... czy z konta inteligo,
    ktore jest w zlotowkach przy pomocy karty bede mogl placic w UK moja
    Visa electron za np zakupy i wyplacać pieniądze z bankomatow ?

  • 2. Data: 2007-08-28 10:33:14
    Temat: Re: inteligo za granica...
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Siakotako pisze:
    > Lece dzisiaj do szkocji i mam szybkie pytanie... czy z konta inteligo,
    > ktore jest w zlotowkach przy pomocy karty bede mogl placic w UK moja
    > Visa electron za np zakupy

    tak, ale warto zwrócić uwagę na kursy

    > i wyplacać pieniądze z bankomatow ?

    j.w., sprawdź w t.o i p. ile taka wypłata kosztuje za granicą

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 3. Data: 2007-08-28 10:58:52
    Od: Siakotako <S...@o...pl>

    > tak, ale warto zwrócić uwagę na kursy

    > j.w., sprawdź w t.o i p. ile taka wypłata kosztuje za granicą

    Dzieki ! :D