  • 1. Data: 2011-07-07 11:33:08
    Temat: cofanie przelewu z mBanku
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Witam,

    Czy coś się w mBanku zmieniło w temacie cofania *niewykonanego* jeszcze
    przelewu?

    Puściłem przelew do innego banku, coś mnie tknęło że może zły numer
    konta wpisałem, klikam nań w historii konta.

    Okazało się że numer konta jest poprawny, ale jakby był niepoprawny, to
    nie widzę "guzika" anuluj (czy jak tam on się kiedyś nazywał), a kiedyś
    na 100% był.

    Jeżeli to ma znaczenie, odbiorcą był BGŻ.

    p. m.

  • 2. Data: 2011-07-07 11:34:49
    Temat: Re: cofanie przelewu z mBanku
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    mvoicem <m...@g...com> writes:

    [...]
    > Okazało się że numer konta jest poprawny, ale jakby był niepoprawny,
    > to nie widzę "guzika" anuluj (czy jak tam on się kiedyś nazywał), a
    > kiedyś na 100% był.

    Godzinę zlecenia, i godzinę próby cofnięcia podaj.
    KJ

    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

  • 3. Data: 2011-07-07 12:02:50
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (07.07.2011 13:34), Kamil Jońca wrote:
    > mvoicem<m...@g...com> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Godzinę zlecenia, i godzinę próby cofnięcia podaj.

    Tuż przed napisaniem posta obie godziny. Tj - między 13:25 a 13:30,
    takoż "próba cofnięcia" - a raczej zauważenie niemożności cofnięcia.

    p. m.

  • 4. Data: 2011-07-07 12:05:48
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    mvoicem <m...@g...com> writes:

    > Tuż przed napisaniem posta obie godziny. Tj - między 13:25 a 13:30,
    > takoż "próba cofnięcia" - a raczej zauważenie niemożności cofnięcia.

    No to IMO idealnie trafiłeś tuż przed wysyłką III sesji.

    KJ

    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 5. Data: 2011-07-07 12:07:55
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Tuż przed napisaniem posta obie godziny. Tj - między 13:25 a 13:30, takoż
    > "próba cofnięcia" - a raczej zauważenie niemożności cofnięcia.

    Tak jak napisał Kamil, o 13:30 zamykają plik na III sesję. Bywa, że dzieje
    się to kilkadziesiąt sekund wcześniej albo nawet 2-3 minuty później.

  • 6. Data: 2011-07-07 12:25:25
    Od: "Konfabulator" <k...@N...gazeta.pl>

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):

    > Tak jak napisał Kamil, o 13:30 zamykają plik na III sesję. Bywa, że dzieje
    > się to kilkadziesiąt sekund wcześniej albo nawet 2-3 minuty później.

    A może problem polega na tym, że szukał przelewu w historii konta, a anuluje
    się go w "Operacje zaplanowane"?

  • 7. Data: 2011-07-07 13:38:32
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > No to IMO idealnie trafiłeś tuż przed wysyłką III sesji.

    To ciekawe, bo u mnie wszystkie przelewy nadane po godz. 12 wychodzą dopiero
    następnego dnia rano.
    Niedawno nawet przelew nadany ok. 11.30 wyszedł następnego dnia.

    --
    AS

  • 8. Data: 2011-07-07 13:41:46
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> writes:

    > To ciekawe, bo u mnie wszystkie przelewy nadane po godz. 12 wychodzą
    > dopiero następnego dnia rano.

    Z mBanku? Nie chce mi się wierzyć.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 9. Data: 2011-07-07 13:47:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 7 Jul 2011 15:38:32 +0200, w <iv4csj$mut$1@news.onet.pl>, "Adam Sito"
    <a...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > To ciekawe, bo u mnie wszystkie przelewy nadane po godz. 12 wychodzą dopiero
    > następnego dnia rano.
    > Niedawno nawet przelew nadany ok. 11.30 wyszedł następnego dnia.

    Wyszedł tego samego dnia.
    Ale może nadawałeś do ING :>.

  • 10. Data: 2011-07-07 13:58:08
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Wyszedł tego samego dnia.
    > Ale może nadawałeś do ING :>.

    Nie wyszedł, przecież widać w historii "okienko" potwierdzające czy przelew
    został zrealizowany. Pojawiło się dopiero następnego dnia rano.

    --
    AS