  • 1. Data: 2015-06-06 00:14:01
    Temat: Zrobiłem stronę o darmowych kontach...
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    Zrobiłem stronkę o kontach w bankach i warunkach, jakie należy spełnić,
    by były one bezpłatne. Bardzo proszę o sugestie i poprawienie błędów.
    Strona jest ciągle aktualizowana.

    http://telefix.jcom.pl/banki.htm

    I od razu pytanie dot. BOŚ Banku - jak to jest u nich z tymi smsami? Czy
    ja dobrze rozumiem, że tylko 3 w miesiącu są bezpłatne? Bo TOiP jakoś
    mętnie to tłumaczy.

    Jaki bank jeszcze można dorzucić?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2015-06-06 13:50:51
    Temat: Re: Zrobiłem stronę o darmowych kontach...
    Od: zzz <i...@g...com>

    Świetne zestawienie, dziękuję, będę zaglądać. Ale wielu kont brakuje, np. Millennium
    dobrego konta, które używam (warunek bezpłatności: jedna transakcja kartą miesięcznie
    + wpływ min. 1000 PLN) oraz konta w mbanku, używanego przez wiele osób.

  • 3. Data: 2015-06-06 15:18:15
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    Wprawdzie nie uwazam, aby Citi nalezal do kategorii "darmowych", ale skoro
    sami sie tak pozycjonuja:
    https://www.online.citibank.pl/citipriority/polish/P
    roste_finanse/Proste_finanse.htm

  • 4. Data: 2015-06-06 17:15:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzexs" mkt6v8$rie$...@n...news.atman.pl

    > Zrobiłem stronkę o kontach w bankach i warunkach, jakie należy spełnić, by były one
    bezpłatne. Bardzo proszę o sugestie i
    > poprawienie błędów. Strona jest ciągle aktualizowana.

    > http://telefix.jcom.pl/banki.htm

    IMO bardzo dobra, bo bez zbędnych wodotrysków.

    > I od razu pytanie dot. BOŚ Banku - jak to jest u nich z tymi smsami? Czy ja dobrze
    rozumiem, że tylko 3 w miesiącu są bezpłatne?
    > Bo TOiP jakoś mętnie to tłumaczy.

    A gdzie banery reklamowe?
    Wrzuć banery ToJoty (i czegoś jeszcze) zgarnij forsę za
    polecenie mi lokat i podziel się ze mną tym, co zgarniesz.

    Możesz tez użyczyć mi licencji ;) na taki wygląd strony.
    Skopiuję to (może nie do końca) i dorzucę banery reklamowe.
    Będę reklamował banki, kosił szmal i będę dzielił się
    z Grupowiczami -- po kumotersku.

    Może nawet zarobię na wyjazd nad morze... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-06-06 19:24:15
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Może nawet zarobię na wyjazd nad morze... :)

    Nie zarobisz.
    Jeśli w ogóle cokolwiek na tym zarobisz - to nędzne grosze.

    --
    MN

  • 6. Data: 2015-06-06 20:38:32
    Od: n...@p...pl

    > Nie zarobisz.
    > Jeśli w ogóle cokolwiek na tym zarobisz - to nędzne grosze.

    na wyjazd może i tak ale na pobyt nad morzem i powrót raczej już nie ;)

  • 7. Data: 2015-06-06 20:51:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin N" 55732cb8$0$2209$6...@n...neostrada.pl

    > Nie zarobisz.

    Dlaczego?

  • 8. Data: 2015-06-06 22:38:04
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-06-06 o 13:50, zzz pisze:
> [...]
    miesięcznie + wpływ min. 1000 PLN) oraz konta w mbanku, używanego przez wiele osób.

    Oj duzo brakuje - moge jako przyklad dorzucic np. CA prestige
    10k sumarycznych wplywow na ror w miesiacu znosi wszelkie oplaty
    tj. za karte i sms-y (nielimitowane )

    Poza tym jest sporo kont, gdzie nie ma obowiązku posiadania plastiku
    i w takim układzie tez sa za free

    Pozdro

  • 9. Data: 2015-06-06 23:32:35
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Poza tym jest sporo kont, gdzie nie ma obowiązku posiadania plastiku
    > i w takim układzie tez sa za free

    Może to nie wynika wprost, ale jak pozbędziesz się karty do konta, to...
    zostanie ci samo konto z warunkami bezpłatności za samo konto.

    Stąd te dziwaczne warunki w PKOBP, tam jak nie masz karty, to nie masz
    szans na bezpłatne konto. Muszę jakoś to "rozjaśnić".

    Millenium w opracowaniu. Nie ma też Eurobanku, Pekao i paru innych. O
    mBanku totalnie zapomniałem.

    Jeszcze pogrzebię w TOiPach różnych banków spółdzielczych, można tam
    znaleźć prawdziwe perełki, sam mam takie konto, co prawda z własną kartą
    banku działającą w kilkunastu bankomatach, ale mi to akurat wystarcza.

    --
    Grzexs

  • 10. Data: 2015-06-07 09:42:52
    Od: b...@o...pl

    W dniu sobota, 6 czerwca 2015 23:32:35 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:

> [...]
    > znaleźć prawdziwe perełki, sam mam takie konto, co prawda z własną kartą
    > banku działającą w kilkunastu bankomatach, ale mi to akurat wystarcza.

    Taka strona to będzie dobra sprawa jeśli obejmie co najmniej większość
    banków a nie tylko ich próbkę. Warunki w bankach często się zmieniają i byłoby nad
    czym pracować. Strona musiałaby być na bieżąco aktualizowana by ludzie tam często
    zaglądali. To zagospodarowanie pewnej niszy wśód blogów o bankowości. Tamte jednak
    nie wyczerpują ściśle tematu bowiem są to tylko
    jakieś zestawienia najlepszych kont (najczęściej w promocji więc nie dla
    wszystkich), prezentowane raz w miesiącu. Tutaj zaś można byłoby wybrać
    konto odpowiednie dla własnych potrzeb i możliwości.