  • 11. Data: 2011-06-20 19:06:37
    Temat: Re: Zerwanie lokaty w OF
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Maruda napisał(a) :

    > Bardzo cenna informacja. Masz to nagrane? Albo przynajmniej zanotowane
    > nazwisko "konsultanta"?

    Reklamacje i tak można złożyć. Zna przecież dokładną godzinę i czas
    trwania połączenia. Już oni sobie znajdą tego delikwenta. I może go
    pochwalą. Któż to wie, czy im nie kazali tak odpowiadać :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 12. Data: 2011-06-20 19:08:00
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > Bardzo cenna informacja. Masz to nagrane? Albo przynajmniej zanotowane
    > nazwisko "konsultanta"?

    o odpowiedz prosilem emailem i tak dostałem wraz nazwiskiem

  • 13. Data: 2011-06-20 19:51:32
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik " ledres" <l...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > 1. Chciałbym dowiedzieć się ile czasu mija od zerwania lokaty w OF do
    > pojawienia się pieniędzy na moim koncie.

    Zrywałem. Pytanie czy na pewno i na jakie konto przelać, kod SMS'em
    potwierdzający zerwanie - się tutaj zdziwiłem ;), kasa na drugi dzień była w
    innym banku.

    --
    Irokez