  • 1. Data: 2011-10-04 14:10:57
    Temat: VWB - płatne przelewy
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Przynajmniej w koncie firmowym.

    500 przelewów bezpłatnie, a za każdy następny 30gr. (zewnętrzny).

    Nic nie pisze o okresie, więc dotyczy pewnie okresu życia konta.

    Czyli konto firmowe w VWB = 36zł/rok za token + 30gr za przelew wychodzący.

  • 2. Data: 2011-10-04 14:52:09
    Temat: Re: VWB - płatne przelewy
    Od: "Emeryk" <9...@w...pl>

    >Nic nie pisze o okresie, więc dotyczy pewnie okresu życia konta.

    na misiadz

    jk

  • 3. Data: 2011-10-04 15:23:25
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Przynajmniej w koncie firmowym.

    >500 przelewów bezpłatnie, a za każdy następny 30gr. (zewnętrzny).

    Ale pierwszy przelew w miesiącu z Plus Konta jest teraz za free, kolejne po
    5, jak dotychczas.

  • 4. Data: 2011-10-04 16:13:35
    Od: Perek <p...@g...com>

    W dniu 2011-10-04 17:23, mx pisze:
    > Ale pierwszy przelew w miesiącu z Plus Konta jest teraz za free, kolejne
    > po 5, jak dotychczas.
    Nie, zewnętrzne po 4, a wewnętrzne po 2.

    pzdr

  • 5. Data: 2011-10-04 20:30:28
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

    > Czyli konto firmowe w VWB = 36zł/rok za token + 30gr za przelew wychodzący.

    Token mozna wziac bezplatnie do konta osobistego (darmowego) i uzywac go do
    firmowego bez oplat.

    a.

  • 6. Data: 2011-10-05 18:44:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 4 Oct 2011 20:30:28 +0000 (UTC), w <j6fqd4$jb2$1@host.amsnet.pl>,
    w...@a...pl (Wemif) napisał(-a):

    > Token mozna wziac bezplatnie do konta osobistego (darmowego) i uzywac go do
    > firmowego bez oplat.

    A jeżeli konto firmowe już jest (bez osobistego)?

  • 7. Data: 2011-10-05 19:03:52
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    >A jeżeli konto firmowe już jest (bez osobistego)?

    to bedziesz placil za token, czego innego oczekujesz ?

  • 8. Data: 2011-10-05 19:28:07
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

    > A jeżeli konto firmowe już jest (bez osobistego)?

    Jesli to spółka, to pewnie można zabrać chwilowo jednej osobie uprawnienia
    i token, założyć konto osobiste, otrzymać darmowy token i podpiąć pod konto
    biznesowe. Jeśli to DG to nie wiem czy się tak da.

    a.