  • 1. Data: 2004-11-16 18:25:14
    Temat: VW - czy ktos zamykal rachunek w VW ?
    Od: "Ksieciuniu6" <k...@o...pl>

    Mam pytanko.
    Czy ktos zamykal rachunek w VW ?
    Co trzeba zrobic, starczy tylko zadzwonic i wyrazic chec zrezygnowania ?
    Jesli zamkniemy juz rachunek co z tokenem ?
    Co z pieniedzmi na rachunku, czy proponuja przelanie na jakies konto, czy
    trza sie osobiscie pofatygowac ?

    Z gory dzieki za info :)

    --
    Ksieciuniu6 (dobry chudy człowiek)

  • 2. Data: 2004-11-16 20:10:13
    Temat: Re: VW - czy ktos zamykal rachunek w VW ?
    Od: "Tomek" <D...@s...pl>

    Ja jestem w trakcie zamykania :-)

    Kazali mi wysłać poleconym oświadczenie, że rezygnuję z prowadzenia
    rachunku i na jakie konto przesłać pozostałe środki. Wraz z takim
    oświadczeniem miałem przesłać przeciętą kartę VE i token.

    Zobaczymy ile czasu im to zajmie :-)

  • 3. Data: 2004-11-17 06:49:44
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-11-16, Tomek <D...@s...pl> wrote:
> [...]
    > rachunku i na jakie konto przesłać pozostałe środki. Wraz z takim
    > oświadczeniem miałem przesłać przeciętą kartę VE i token.

    Witam.
    Ja zamykałem Plus Konto Biznes czy jak tam zwał..zostawiłem 44 gr,
    napisałem pisemko o zamknięcie rachunku włożyłem token + pismo
    do dmuchanej koperty i poszło poleconym...po ok 14 dniach pojawił się przelew
    na podanym w wypowiedzeniu rachunku tytułem "Zamknięcie rachunku".

    Ogólnie polecam zostawianie paru groszy - zawsze wiadomo kiedy mniej więcej
    zamkneli :)

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 4. Data: 2004-11-17 13:45:08
    Od: "Ksieciuniu6" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Jurczuk" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na podanym w wypowiedzeniu rachunku tytułem "Zamknięcie rachunku".
    >
    > Ogólnie polecam zostawianie paru groszy - zawsze wiadomo kiedy mniej

    Jak rozumiem pisemko trza samemu napisac nie ma zadnego formularza ?

    Poza tym ciekawe czy benda usilowali odwiesc mnie od niecnego zamiaru
    zamkniecia rachunku :)

  • 5. Data: 2004-11-17 14:01:59
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-11-17, Ksieciuniu6 <k...@o...pl> wrote:

    > Jak rozumiem pisemko trza samemu napisac nie ma zadnego formularza ?
    >
    > Poza tym ciekawe czy benda usilowali odwiesc mnie od niecnego zamiaru
    > zamkniecia rachunku :)

    Niniejszym wypowiadam umowę rachunku bankowego o numerze: XXXX
    prowadzonym na rzecz <JA>.
    Pozostałe na rachunku środki proszę przesłać na konto o numerze: YYYY
    prowadzonym na rzecz JA
    W załączeniu token nr zzzzzzz

    Wszystko :)

    --