  • 1. Data: 2014-06-09 09:36:56
    Temat: Toyota Bank odsetki karne
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    Witam.
    Taka oto sytuacja:
    24.05 płatność kartą offline (o 36 zł wyższa niż dostępne saldo) ale
    jest offline więc przeszła
    27.05 przelew przychodzący 600zł
    27.05 księgowanie tej płatności z 24.05

    W historii konta nie ma śladu o powstałym debecie ale Bank pobrał 5
    groszy karnych odsetek za okres zadłużenia. Oczywiście nie chodzi o te 5
    groszy, tylko o zasadę, wg mnie powinni wykazać w historii kwotę debetu,
    a wydaje mi się że liczy się data księgowania, więc nawet jeśli powstał
    debet przy księgowaniu to tego samego dnia został spłacony.
    Bank twierdzi że zadłużenie wystąpiło 6 dni 24.05 - 30.05 więc i tak się
    pomylił bo najwyżej to było 24.05-27.05.
    Liczy się data operacji, czy księgowania?
    --
    spider

  • 2. Data: 2014-06-09 11:16:46
    Temat: Re: Toyota Bank odsetki karne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "spider" napisał w wiadomości
> [...]
    >się pomylił bo najwyżej to było 24.05-27.05.
    >Liczy się data operacji, czy księgowania?

    Regulamin trzeba czytac, ale tak na chlopski rozum, to platnosc miala
    miejsce kiedy miala, a bank moglby to sobie i miesiac pozniej
    zaksiegowac.

    Dalsze czytanie to o o ten przelew - rano przyszedl czy wieczorem,
    zaksiegowany 27 czy 30 ... ale jak 30-go, to w zasadzie banku problem
    :-)

    W kazdym badz razie dopuszczam sytuacje ze sprawdzaja 27 rano, jest
    debet, i zanim sie wyrowna to troche czasu mija.

    J.