  • 1. Data: 2008-10-30 10:57:38
    Temat: w którymzałożę konto firmowe z dużąilościąrachunków subkont?
    Od: k...@o...pl

    ... dla spółki jawnej?

    idealne byłoby coś w rodzaju konta firmowego inteligo
    niestety z nieznanych mi powodów ("nie, bo nie i już")
    bank inteligo nie zakłada rachunków firmowych spółkom
    jawnym.

    gdzie założę dużo rachunków w stałej cenie?
    nie koniecznie 3,99 zł jak inteligo, może być i 20zł
    ale żeby nie płacić za kolejne rachunki dodatkowe.

  • 2. Data: 2008-11-03 00:19:56
    Temat: Re: w którym zaloze konto wspólnoty z duza liczba rachunków subkont?
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Mam podobne pytanie, ale o rachunek dla wspólnoty mieszkaniowej: w którym banku
    otworzą bez dodatkowej miesięcznej opłaty około 140
    subkont, dla każdego właściciela lokalu osobne, żeby łatwo było kontrolować salda?
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2008-11-03 00:32:39
    Od: WW3 <w...@2...net>

    666 pisze:
> [...]
    otworzą bez dodatkowej miesięcznej opłaty około 140
    > subkont, dla każdego właściciela lokalu osobne, żeby łatwo było kontrolować salda?

    Sprawdz BRE.