  • 11. Data: 2005-10-09 01:47:01
    Temat: Re: ubezpieczenia mBank i Inteligo
    Od: "paw" <p...@w...wp.pl>

    > No - tansze sa :) A ubezpieczenia - te same co wszedzie indziej.
    > Kupowalem kilka razy - na cale szczescie nigdy nie musialem sprawdzac jak
    > dziala obsluga w praktyce ;)

    Napisze ze kolega mial okazje skorzystac z mPodroznika i powiem ze dziala.
    Sprowadzili do samolotem z lekarzem z zagranicy. Jakos sie wylizal.
    Z tego co slyszalem to wiekszych problemow nie mial.( z uebzepieczeniem)
    pzdr

  • 12. Data: 2005-11-06 20:40:27
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Thu, 6 Oct 2005 18:23:54 +0200, na pl.biznes.banki, Krzysztof K. Maj w
    wiadomości <news:6udziss5vb0q$.dlg@krak.eu.org> napisał(a):

    > Ja tak kiedyś się przerysowałem: miałem wyjechać w niedzielę rano,
    > ubezpieczenie wykupywałem w piątek. Zanim skończyłem wypełniać
    > formularz, przeczytałem wszystkie regulaminy, które musiałem
    > zaakceptować i wykonałem przelew, minęła godzina 15-ta.
    > W rezultacie wyjechałem z kraju bez numeru polisy, dopiero w
    > poniedziałek ściągnąłem go ze swojego konta e-mail.

    Życie dopisało do tej historii ciekawe zakończenie.
    Właśnie dostałem z "Generali" nadaremnie oczekiwanego SMS-a
    zawierającego potwierdzenie zawarcia umowy, numer polisy oraz telefon
    kontaktowy.
    Co prawda za granicę wyjeżdżałem dwa miesiące temu, ale - jak to mówią -
    lepiej późno, niż wcale :)

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj