  • 1. Data: 2003-08-01 07:26:49
    Temat: szukam
    Od: "Marcin" <c...@W...pl>

    Szanowni,
    szukam danych dotyczacych ilosci bankomatow i oddzialow ok 10
    najpopularniejszych bankow.
    Czy jest jakas strona, na ktorej taki informacje sa opublikowane?

    dzieki

    Marcin

  • 2. Data: 2003-08-01 09:54:54
    Temat: Re: szukam
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    http://www.karty.pl/ - tu masz bankomaty

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-08-04 05:17:21
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Zobacz www.wabank.pl.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 4. Data: 2003-08-04 08:23:56
    Od: "Marcin" <c...@W...pl>

    > Zobacz www.wabank.pl.
    >
    > --
    > ukłony - skowi
    > skowi (at) gazeta pl
    > gg: 2539349

    Dzieki za odpowiedz.
    Nie moge wejsc na te strone, czy adres jest dobry?

    Marcin

  • 5. Data: 2003-08-04 17:55:26
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Marcin wrote:

    > Dzieki za odpowiedz.
    > Nie moge wejsc na te strone, czy adres jest dobry?

    U mnie się zgłasza prawidłowo.
    Dokładnie jest to http://www.wabank.pl/baza_bankow_krajowych.html
    Tam znajdziesz wszystko czego chcesz :) Znakomita baza.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 6. Data: 2003-08-05 08:26:22
    Od: "Marcin" <c...@W...pl>

> [...]
    > Dokładnie jest to http://www.wabank.pl/baza_bankow_krajowych.html
    > Tam znajdziesz wszystko czego chcesz :) Znakomita baza.

    Tym razem strona sie zaladowala.
    Mam pewne watpliwosci co do tego, czy dane na niej umieszczone sa poprawne.
    Wyszukujac banki PKO BP wyrzuca wynik 436 oddzialow. Ja wiem, ze jest ich duzo
    wiecej. To rzuca cien podejrzenia na dane dotyczace innych bankow.
    Czy mozna ufac temu serwisowi?

    Marcin

  • 7. Data: 2003-08-05 08:47:34
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    duzo
    > wiecej. To rzuca cien podejrzenia na dane dotyczace innych bankow.

    Tak się składa, że oddziałów rzeczywiście jest 436 i każdy z nich ma odrębny
    numer
    są jeszcze placówki, ale tych lepiej szukac bezpośrednio na stronach banków.

    W Bankier.pl znajdziesz orientacyjną liczbe oddziałów i placówek, a także
    bankomatów każdego banku w ich profilach:
    http://www.bankier.pl/fo/kredyty/narzedzia/banki/

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 8. Data: 2003-08-05 14:31:48

> [...]
    >
    > W Bankier.pl znajdziesz orientacyjną liczbe oddziałów i placówek, a także
    > bankomatów każdego banku w ich profilach:

    Oto cala prawda :)
    http://www.pkobp.pl/adresy/reg_plac.xml?id=1

    Marcin