  • 1. Data: 2002-06-19 15:09:25
    Temat: "stale zarobki" - jak banki?
    Od: ErkA <N...@p...onet.pl>

    Witam

    Pracuje na umowe o dzielo ;(( niestety takie czasy - ale praca pewna
    (puk puk w niemalowane - jak cos). Otoz pls napiszcie co potrzebuja
    banki, bym np. otrzymal jakas linie kredytowa - w citi mam konto od
    hmm 3 lat - ale zawsze pod koniec miecha mam 2 plz ;((( - ach ta
    splata kredytu... - i nie wiem czy mi moga dac jakie dokumenty sa
    potrzebne itp. Jak w ogole bank jest najlepszy pod wzgledem kredytow
    (takich do 3 kplz), no i jak oprocentowanie.

    Bede rad za kazda (p)odpowiedz.
    --
    rafi serdecznie pozdrawia
    Pierwsza w Polsce auckja zleceń

  • 2. Data: 2002-06-19 15:23:43
    Temat: Re: "stale zarobki" - jak banki?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ErkA" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (puk puk w niemalowane - jak cos). Otoz pls napiszcie co potrzebuja
    > banki, bym np. otrzymal jakas linie kredytowa - w citi mam konto od
    Generalnie banki traktują Cię "gorzej niż psa". :-(
    Wiem bo mam taką samą sytuację jak Ty.
    Zwykle możesz się spodziewać:
    1.Oświadczenie szefa o współpracy
    2. PIT za ostatni rok
    3. PIT-8B za ostatni rok
    4. Jakieś kopie umów (bieżące)
    5. Historie rachunków (uwaga z pieczątką *)
    6. ...?
    Nalezy się spodziewać dowolnej kombinacji tych papierów (lub podobnych
    Tyle. Fakt , ze ja się starałem o dość specyficzne kredyty (KK)

    [..]

    *- przez przyzwoitość nie powiem co o tym myślę.

    KJ

  • 3. Data: 2002-06-19 16:01:11
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "ErkA" <N...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > potrzebne itp. Jak w ogole bank jest najlepszy pod wzgledem kredytow
    > (takich do 3 kplz), no i jak oprocentowanie.

    W MultiBanku wystarczą regularne wpłaty na konto. Jeśli Twój zleceniodawca
    będzie Ci wysyłał przelewy regularnie (wiem, ze to trudne - sam byłem
    zleceniodawcą) to będziesz mogła się ubiegać o linię kredytu odnawialnego w
    rachunku bez przynoszenia żadnych papierów (po 3 miesiącach wpływów).

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-06-19 18:47:34
    Od: "..::jazzoo::.." <j...@i...pl>

    > W MultiBanku

    Rada j.w.
    ... możesz spróbować jeszcze w BGŻ (Integrum) - jeśli się nic nie zmieniło
    wystarczy, że przelewy będą przychodzić bezpośrednio od pracodawcy
    (nawet jeśli nie będą regularne) i będą brane pod uwagę.
    [Po 3-mc możesz się starać o 3xWpływy]

    pzdr
    marcin

  • 5. Data: 2002-06-19 19:48:16
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com>

> [...]
    > potrzebne itp. Jak w ogole bank jest najlepszy pod wzgledem kredytow
    > (takich do 3 kplz), no i jak oprocentowanie.

    w pkobp 6 krotnosc stałych WPŁYWÓW (nie średnie saldo)
    tyle, że to po 3 lub 6 miesiącach posiadania u nich rachunku
    ale spróbuj przedstawić historię z citibanku - może ten bank robi jeszcze na
    kimś wrażenie

    albo multibank - potrzebują klientów i uznają historię z innych banków, ale
    chyba liczy się średnie saldo, a nie wpływy

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 6. Data: 2002-06-19 20:16:22
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

> [...]
    > 6. ...?
    > Nalezy się spodziewać dowolnej kombinacji tych papierów (lub podobnych

    Możesz dorzucić jeszcze oświadczenie od pracodawcy, że umowa będzie
    kontynuowana lub przedłużana,

    MichalL

  • 7. Data: 2002-06-20 07:34:28
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 19 Jun 2002 21:48:16 +0200, "Piotr Orzechowski"
    <n...@p...USUNSPAM.com> wrote:

    >albo multibank - potrzebują klientów i uznają historię z innych banków, ale
    >chyba liczy się średnie saldo, a nie wpływy

    Jak najbardziej licza sie wplywy.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 8. Data: 2002-06-20 08:27:23
    Od: ErkA <N...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 Jun 2002 17:09:25 +0200, ErkA
    <N...@p...onet.pl> wrote:

    >Bede rad za kazda (p)odpowiedz.

    dzieki za odpowiedzi - wybiore sie do mulitbanku.