  • 1. Data: 2006-08-02 09:09:25
    Temat: prowizja za przelew z mbank => multibank
    Od: "achtel" <t...@g...pl>

    Zrobilem przed chwila przelew z mbanku do multibanku i pobrano od tej
    operacji prowizje.
    Nie chodzi mi o te 50 groszy, ale o zasade - te dwa banki sa w jednej grupie
    BRE banku ....

  • 2. Data: 2006-08-02 09:18:26
    Temat: Re: prowizja za przelew z mbank => multibank
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Zrobilem przed chwila przelew z mbanku do multibanku i pobrano od tej
    > operacji prowizje.
    > Nie chodzi mi o te 50 groszy, ale o zasade - te dwa banki sa w jednej
    > grupie BRE banku ....

    zasada jest taka, ze za przelew z mBanku do Multi placi sie, Multi jest
    traktowany
    jak kazdy inny bank = wykonales przelew zewn.

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2006-08-02 09:37:00
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Zrobilem przed chwila przelew z mbanku do multibanku i pobrano od tej
    > operacji prowizje.
    > Nie chodzi mi o te 50 groszy, ale o zasade ...

    Zasada jest taka, że należy znać TOiP swojego banku,
    wtedy nie będziesz kolejnym 'odkrywcą Ameryki' ...

  • 4. Data: 2006-08-02 11:32:46
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "achtel" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > operacji prowizje.
    > Nie chodzi mi o te 50 groszy, ale o zasade - te dwa banki sa w jednej

    1. To nie sa dwa banki. To sa wydzialy/oddzialy BRE Banku.
    2. Taka jest taryfa oplat i prowizji ze sie placi.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2006-08-02 11:39:23
    Od: Morph <a...@a...pl>

    achtel wrote:
> [...]
    > operacji prowizje.
    > Nie chodzi mi o te 50 groszy, ale o zasade - te dwa banki sa w jednej grupie

    jakbys przelewal z mbanku do mbanku tez bys zaplacil prowizje :) (no
    chyba ze robilbys przelew pomiedzy swoimi rachunkami np. z ekonta na emax)

    Pozdrawiam
    Michal
    investuj.pl

  • 6. Data: 2006-08-02 11:51:02
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Morph wrote on 2006-08-02 13:39:
    > jakbys przelewal z mbanku do mbanku tez bys zaplacil prowizje :) (no
    > chyba ze robilbys przelew pomiedzy swoimi rachunkami np. z ekonta na emax)
    Bzdura totalna, chyba że mówisz o operatorze mLinii.

    Michał M

  • 7. Data: 2006-08-02 11:57:11
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    MrMrooz wrote:

    > Bzdura totalna, chyba że mówisz o operatorze mLinii.

    albo o przelewie z firmowego na prywatne

  • 8. Data: 2006-08-02 12:10:59
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    Użytkownik "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Bzdura totalna, chyba że mówisz o operatorze mLinii.

    Bzdura, ale medialna (TVN 24 - Fakty, Ludzie, Pieniądze - choćby w
    poniedziałek dokładnie o godzinie 19:08 przy omawianiu opłat za monity)

    > Michał M

    Pozdr.
    K.K.