  • 1. Data: 2002-11-09 14:34:22
    Temat: poważnie kredyty? - Krajowa Agencja Nakładów Finansowych KAPITAŁ
    Od: "MohAmeD" <I...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie!

    Znajomy chce uzyskac kredyt w:
    Krajowej Agencji Nakładów Finansowych "Kapitał"

    Czy ktos z was spotkal sie moze z ta "instytucja"???
    Podobno maja kilka oddzialow w Polsce... kredyt jest niby oprocentowany na
    9% w skali roku plus 4% prowizji za jego przyznanie.

    Z doswiadczenia wiem, ze jest masa firm, ktore w ten sposob wala ludzi w
    wała... wiec zaproponowalem gosciowi, ze dowiem sie cos na listach
    dyskusyjnych...

    Jesli ktos z was spotkal sie z ta firma i macie o niej jakiekolwiek opinie,
    prosze o info i z gory dziekuje!

    --
    --~=> MohAmeD <=~-- GG: 11153 ICQ: 2869064
    Ireneusz Klader I...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-11-09 14:38:58
    Od: "Robert Wicik" <R...@o...pl>

    Użytkownik "MohAmeD" <I...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Znajomy chce uzyskac kredyt w:
    > Krajowej Agencji Nakładów Finansowych "Kapitał"

    Jeśli to nie jest bank, to niech sobie daruje. Ostatnio pełno takich
    naciągaczy.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-11-09 16:43:00
    Od: "MohAmeD" <I...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli to nie jest bank, to niech sobie daruje. Ostatnio pełno takich
    > naciągaczy.

    No wiec wlasnie, podobnie kumplowi odpowiedzialem - odrazu mu zapal
    zniknal... ;)
    pozatym podobno byle firma nie moze ot tak sobie udzielac kredytow w
    doslownym tego slowa znaczeniu - a powiedzial ze tak wlasnie ta usluga sie
    nazywa - nie pozyczka czy cokolwiek innego ale wlasnie kredyt ;)

    Ciekaw jestem czy ktos mial juz jakies doswiadczenia z ta firma czy zaraz
    sie okaze, ze to jest kolejny wał...

  • 4. Data: 2002-11-11 14:32:39
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > sie okaze, ze to jest kolejny wał...
    >

    > --
    > --~=> MohAmeD <=~-- GG: 11153  ICQ: 2869064

    Z jednej strony macie rację. Ale z drugiej? Czy to ważne, kto mi udziela
    kredytu. Istotne są tylko warunki. Po wypłacie kredytu i dobrej umowie ja
    jestem PANEM a nie oni. Oczywiście zupełna inna sytuacja występuje przy
    depozytach.

  • 5. Data: 2002-11-11 15:04:16
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    t...@p...onet.pl wrote:
    [...]

    > Z jednej strony macie rację. Ale z drugiej? Czy to ważne, kto mi udziela
    > kredytu. Istotne są tylko warunki. Po wypłacie kredytu i dobrej umowie ja
    "dobrej umowie" - twierdzisz, że w tego typu przypadkach umowy są "dobre" ?
    [..]
    KJ

  • 6. Data: 2002-11-12 08:15:58
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Robert Wicik" <R...@o...pl> napisał w wiadomości

    skoro to nie bank to chodzi raczej o pozyczke, a nie o kredyt (chyba, ze
    posrednicza w zaciaganiu kredytu w jakims banku),
    wg mnie mozliwosci sa dwie:
    1. don`t cry for me ARGENTINA
    2. prowizja platna z gory i ADIOS
    pomyslnego otrzymania kredytu nie przewiduje

    --
    A.S.