  • 1. Data: 2008-03-31 19:31:32
    Temat: pkobp i plama
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    nslookup na www.pkobp.pl pokazuje 62.29.254.67, nslookup na 62.29.254.67
    daje komunikat "dns.tpsa nie może znaleźć..."
    Próba zalogowania na stronę daje komunikat"Przerwa techniczna"
    Sorry, ale to jest klasyczna awaria (błąd w dns-ie, tudziez awaria sieci) a
    nie przerwa techniczna.
    Czy wszystkie banki w Polsce tak kłamią ( po wydażeniach na zachodzie ...)
    Czy ktoś kontroluje te banki pod tym wzgędem, czy "wolna amerykanka"?
    CEzarys

  • 2. Data: 2008-03-31 19:46:28
    Temat: Re: pkobp i plama
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    cezarys <c...@x...pl> wrote:
    > nslookup na www.pkobp.pl pokazuje 62.29.254.67, nslookup na 62.29.254.67
    > daje komunikat "dns.tpsa nie mo?e znale??..."

    Nie ma obowiązku by adres revdns był rozwiązywalny.

    > Próba zalogowania na stron? daje komunikat"Przerwa techniczna"

    Gdzie na tej stronie masz logowanie? (ipko.pl juz ma inny adres IP).
    a sama strona działa.

    a.

  • 3. Data: 2008-03-31 19:57:12
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "cezarys" <c...@X...pl> napisał w wiadomości
    > nslookup na www.pkobp.pl pokazuje 62.29.254.67, nslookup na 62.29.254.67
    > daje komunikat "dns.tpsa nie może znaleźć..."

    No i co niby z powyższego wynika? ;)

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 4. Data: 2008-03-31 20:20:50
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma obowiązku by adres revdns był rozwiązywalny.

    > Gdzie na tej stronie masz logowanie? (ipko.pl juz ma inny adres IP).
    > a sama strona działa.
    >
    > a.
    Nie ma obowiązku by adres revdns był rozwiązywalny - tak
    Ale jak mam zweryfikować stronę banku jako pawdziwą? W bazie mam adres ipv4.

    Nie ma wielu obowiązków, np. tego że jest ipko - zamiast pkobp
    CEzarys

  • 5. Data: 2008-03-31 20:36:35
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    cezarys pisze:
    > Ale jak mam zweryfikować stronę banku jako pawdziwą? W bazie mam adres ipv4.

    Przecież revDNS można sobie ustalić taki jaki Ci się żywnie podoba, o
    ile jesteś właścicielem adresu IP. Więc jeśli ktoś Ci podstawi świnie i
    adres pkobp.pl rozwiąże Ci się jako 1.3.3.7, to nawet odpytując
    prawdziwy serwer DNS o adres 1.3.3.7 może Ci się pojawić pkobp.pl ;)

    Do ustalenia revDNS nie trzeba być właścicielem domeny.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 6. Data: 2008-04-01 19:23:25
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    Użytkownik "Kamil 'czemu' Bista" <t...@c...org> napisał w
    wiadomości news:fsri0l$ut0$1@tiberium.net.pl...

> [...]
    > DNS o adres 1.3.3.7 może Ci się pojawić pkobp.pl ;)
    >
    > Do ustalenia revDNS nie trzeba być właścicielem domeny.

    tak, ale... poszyć się przecież też można - jak mówi praktyka. A dwie
    zmienne to o 100% więcej. Chyba że się mylę
    CEzarys

  • 7. Data: 2008-04-01 19:25:51
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    cezarys pisze:
    > tak, ale... poszyć się przecież też można - jak mówi praktyka. A dwie
    > zmienne to o 100% więcej. Chyba że się mylę

    Lepiej sprawdzaj certyfikaty, to bezpieczniejsze.

    Sprawdzasz coś, co naprawdę jest słabym ogniwem, bo wystarczy, że ktoś
    podstawi Ci lewe IP pod pkobp.pl, a to lewe IP całkiem legalnie (bez
    żadnego podstawiania) będzie Ci się rozwiązywać jako pkobp.pl.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 8. Data: 2008-04-01 19:26:57
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    Użytkownik "dl" <q...@n...cy> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > --
    > | |
    > Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|
    Pomyśl
    CEzarys

  • 9. Data: 2008-04-01 21:30:43
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    cezarys pisze:
    > Pomyśl

    Ty też pomyśl. Skonfiguruj Outlook Express dla grup dyskusyjnych -
    http://evil.pl/pip/ustaw.html bo kaleczy on polskie znaki przez brak
    deklaracji ich kodowania w nagłówku oraz zastosuj się do prawideł
    netykiety usenetowej - http://www.evil.pl/pip/netykieta.html (przede
    wszystkim wycinaj podpisy przedpiśców i nie cytuj z łaski swojej całych
    postów)

    K.

  • 10. Data: 2008-04-02 10:08:01
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    > Pomyśl

    Na razie widzę, że nie bardzo masz pojęcie o tym, do czego się przyczepiłeś.
    W postach wyżej dostałeś już odp. dlaczego sprawdzanie revDNS nie daje
    *żadnej* pewności co do tego, że dane IP jest "prawdziwym" serewerem
    banku...

    No ale skoro nie przyjmujesz tego do wiadomości to coż...

    --
    | |