  • 1. Data: 2012-07-28 23:01:50
    Temat: pakiety w mBanku/Multibanku?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    wygląda na to, ze powoli chcą migrować klientów mbanku do Multi (oferta
    tych pakietów na to wskazuje) tylko nie określili jeszcze ile taki
    pakiet (w mBanku) po darmowym okresie promocyjnym bedzie kosztowal oraz
    czy bedzie mozna jeszcze wrocic do "starej" wersji konta w mBanku

    macie może jakąś wiedzę na ten temat czy pozostaje tel. na infolinki?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2012-07-28 23:55:17
    Temat: Re: pakiety w mBanku/Multibanku?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-07-28 23:01, RobertS pisze:
> [...]
    > czy bedzie mozna jeszcze wrocic do "starej" wersji konta w mBanku
    >
    > macie może jakąś wiedzę na ten temat czy pozostaje tel. na infolinki?

    Nie wiem, ale wystarczyło, że poczytałem sobie tę tabelkę -
    <http://www.mbank.pl/informacja/#cats=p/1////taryfa-
    prowizji-i-oplat/ekonto-classic.html>
    i tę <http://www.mbank.pl/konta/uslugi-dodatkowe/pakiet-d
    o-ekonta/#tabs=2>

    Prowadzenie eKONTA z Pakietem 0 zł, wystarczy: dla pakietu Classic -
    zasilać eKONTO kwotą min. 5 000 zł miesięcznie lub posiadać aktywa
    w mBanku w kwocie min. 100 000 zł (w innym przypadku 19,50 zł
    miesięcznej opłaty), a dla pakietu Intensive - zasilać eKONTO kwotą min.
    12 000 zł miesięcznie lub posiadać aktywa w mBanku w kwocie min. 200 000
    zł (inaczej 49,50 zł miesięcznych opłat). Dziękuję - postoję. Albo
    przejdę do Inteligo.

    Poza tym do tych pakietów jest mnóstwo innych opłat dodatkowych - za
    ubezpieczenie takie, śmakie, owakie (na szczęście te są dobrowolne).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2012-07-29 08:36:52
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sat, 28 Jul 2012 23:55:17 +0200, Krystek wrote:

    > Dziękuję - postoję. Albo
    > przejdę do Inteligo.

    Przecież te warunki są śmiesznie łatwe do spełnienia.
    Aczkolwiek faktycznie, Inteligo może się do tego przydać :)

    > Poza tym do tych pakietów jest mnóstwo innych opłat dodatkowych - za
    > ubezpieczenie takie, śmakie, owakie (na szczęście te są dobrowolne).

    To chyba dobrze, że można coś jeszcze?

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 4. Data: 2012-07-29 09:04:36
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Przecież te warunki są śmiesznie łatwe do spełnienia.
    > Aczkolwiek faktycznie, Inteligo może się do tego przydać :)

    > To chyba dobrze, że można coś jeszcze?

    witam

    czyli dokładnie to samo co w Multibanku...na początek można pakiet
    zamówić i przez 3 m-ce mieć wszystkie darmowe bankomaty (zamiast płacić
    za to 5 zł/m-c), a jak się nie spodoba lub warunków nie będziemy
    spełniać to możliwy jest powrót do standardowej oferty

    ps
    fajny wzór ma ta debetówka do pakietu ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2012-07-29 12:20:25
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 28.07.2012 o 23:01 RobertS <b...@x...pl> pisze:

> [...]
    > czy bedzie mozna jeszcze wrocic do "starej" wersji konta w mBanku
    >
    > macie może jakąś wiedzę na ten temat czy pozostaje tel. na infolinki?

    Mnie namawiaja chyba od marca, doradca sam przyznal, ze zakres uslugi jest
    bardzo ograniczony. Namawial mnie jednak na podpisanie aneksu "bo to nic
    nie kosztuje", poprosilem o przeslanie szczegolowych informacji na maila,
    zapoznalem sie i podziekowalem. Napisalem, ze obecnie nie ma ona dla mnie
    zadnych zalet. Od tej chwili jest cisza :).

    MK

  • 6. Data: 2012-07-29 15:43:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > na maila, zapoznalem sie i podziekowalem. Napisalem, ze obecnie nie ma
    > ona dla mnie zadnych zalet. Od tej chwili jest cisza :).

    mnie nikt nie namawiał, chcę dostać debetówkę, mieć wszystkie bankomaty
    gratis i obsługę w Multibanku, póki co warunek bezpłatności spełniam
    więc nic mnie to (nawet po okresie promocyjnym) kosztować nie będzie, a
    jak się coś zmieni to zrezygnuję

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2012-07-29 16:45:04
    Od: " Konfabulator" <w...@g...pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > mnie nikt nie namawiał, chcę dostać debetówkę

    Debetówka ładna, ale wykonana z tak badziewnego plastiku, że to urąga to bankowi,
    który pozwala
    wypuszczać do klientów taki syf.

  • 8. Data: 2012-07-29 17:50:21
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-07-29 08:36, Olgierd pisze:

    > Przecież te warunki są śmiesznie łatwe do spełnienia.
    > Aczkolwiek faktycznie, Inteligo może się do tego przydać :)

    100 tysięcy aktywów? 5 tysięcy miesięcznie? 19,50 miesięcznie to trochę
    drogo jak na taki bank...

    > To chyba dobrze, że można coś jeszcze?

    Nie no, fajnie, nie przeczę. Dla banku na pewno. Zawsze bank może
    jeszcze na nas dorobić ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 9. Data: 2012-07-29 18:06:10
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 29.07.2012 o 15:43 RobertS <b...@x...pl> pisze:

> [...]
    > gratis i obsługę w Multibanku, póki co warunek bezpłatności spełniam
    > więc nic mnie to (nawet po okresie promocyjnym) kosztować nie będzie, a

    Debetowke z darmowymi wyplatami mam od dawna - mBank wydal mi ja bez
    zadnych warunkow na podstawie wspolpracy w przeszlosci, a korzystanie z
    placowek oznacza mowliwosc dokonywania operacji gotowkowych i
    niesprecyzowanej pomocy przy uzyskaniu produktow kredytowych. Nic z tych
    rzeczy nie jest mi potrzebne i dlatego podziekowalem za taka oferte.

    MK

  • 10. Data: 2012-07-29 20:35:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Debetówka ładna, ale wykonana z tak badziewnego plastiku, że to urąga to bankowi,
    który pozwala
    > wypuszczać do klientów taki syf.

    a co masz już i oceniłeś organoleptycznie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS