  • 1. Data: 2010-08-19 09:18:58
    Temat: [BZWBK] - nagroda
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Ktoś się dopytywał ostatnio.
    Mi właśnie BZWBK przelało nagrodę. Konto założone w maju ...

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 2. Data: 2010-08-19 09:53:30
    Temat: Re: [BZWBK] - nagroda
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ktoś się dopytywał ostatnio.
    > Mi właśnie BZWBK przelało nagrodę. Konto założone w maju ...

    Ja sie pytałem. Też dostałem dwa dni temu 17
    To co zamykamy ? :)

    Damian

  • 3. Data: 2010-08-19 10:54:31
    Temat: Re: - nagroda
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 19 Sie, 11:53, "Damian Niusy" wrote:
    > Użytkownik "Kamil "Jońca""napisał ...

    > Ja sie pytałem. Też dostałem dwa dni temu 17
    > To co zamykamy ? :)

    Ja juz zamknalem - nie ma na co czekac :)
    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2010-08-19 11:26:43
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-19 12:54, ls pisze:

    > Ja juz zamknalem - nie ma na co czekac :)

    LOL

    Ten bank ma przejąć PKO SA.

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-08-19 11:28:35
    Od: gkafel <g...@g...com>

    > Ja juz zamknalem - nie ma na co czekac :)

    A ja (po pozbyciu sie wszyskich kart kredytowych z 1% cashbackiem)
    zostawie sobie to konto. Przynajmniej na jakis czas...
    Natomiast teraz oczekuje na wyplate nagrody z Allianza. Ktos juz
    dostal?

    Br,
    gk

  • 6. Data: 2010-08-19 12:24:55
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 19.08.2010 13:28, gkafel wrote:

> [...]
    > zostawie sobie to konto. Przynajmniej na jakis czas...
    > Natomiast teraz oczekuje na wyplate nagrody z Allianza. Ktos juz

    Przecież nagrody wypłacą najwcześniej po zakończeniu tego programu.
    Od 16 sierpnia obowiązuje nowy regulamin, w którym skrócili czas trwania
    promocji z końca września na koniec sierpnia. Nie wiem, która wersja
    obowiązuje osoby, które zakładały konto przed minionym poniedziałkiem.
    Zastanawiam się, czy wystarczy zrobić najmniejszy przelew, żeby spełnić
    warunek Wpływu. Następnego dnia mogę wpłacone pieniądze przelać z powrotem?

    PS. Ja już rachunek mam ;)

  • 7. Data: 2010-08-19 13:56:30
    Od: "\"Ja-Gaar\" Bestia Miiny" <v...@g...com>

    > Ten bank ma przejąć PKO SA.