  • 1. Data: 2014-05-22 11:13:37
    Temat: mbank - konto mobilne 4%
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Nowe konto mbanku, konto mobilne:

    http://www.mbank.pl/indywidualny/konta/konto-osobist
    e/ekonto-mobilne/

    Oprocentowanie 4%, i tylko malymi literkami da sie doczytac, ze jedynie
    do 3000 zl.

    I nie widze mozliwosci otwarcia dla obecnych posiadaczy kont.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 2. Data: 2014-05-22 11:54:18
    Temat: Re: mbank - konto mobilne 4%
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 22 May 2014 10:13:37 +0100, Tomasz Chmielewski
    <t...@n...wpkg.org> wrote:

> [...]
    te/ekonto-mobilne/

    >Oprocentowanie 4%, i tylko malymi literkami da sie doczytac, ze jedynie

    Gdzie jest haczyk? Pomijam oprocentowanie, ale nawet na 0% to konto
    jest na pierwszy rzut oka lepsze niz ekonto czy ekonto z darmowymi
    bankomatami bo w tamtych trzeba wyrobic odpowiednio 100 lub 200 zl
    karta. Tutaj nie ma zadnych warunkow. Czyzby troche zrozumieli
    dlaczego Klienci od nich odchodza?

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 3. Data: 2014-05-22 11:59:15
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu czwartek, 22 maja 2014 11:13:37 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

    > I nie widze mozliwosci otwarcia dla obecnych posiadaczy kont.

    Przed chwilą wypełniłem wniosek, zrobiłem przelew i...

    ==================
    Witamy,

    z przykrością informujemy, że proces otwarcia rachunków oszczędnościowych zakończył
    się niepowodzeniem.
    Powód anulowania wniosku:
    Posiadanie już rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego.
    ==================

    Dalej mają obecnych klientów w głębokim... poważaniu.

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2014-05-22 12:01:17
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    WAM <n...@n...nopl.pl> writes:

    ste/ekonto-mobilne/

    > Gdzie jest haczyk? Pomijam oprocentowanie, ale nawet na 0% to konto
    Że go nie otworzysz :) (Jest tylko dla nowych)
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 5. Data: 2014-05-22 13:27:43
    Od: PP <...@...pl>

    W dniu 2014-05-22 11:13, Tomasz Chmielewski pisze:
> [...]
    > do 3000 zl.
    >
    > I nie widze mozliwosci otwarcia dla obecnych posiadaczy kont.

    TOIP
    13 Rachunek dostępny dla Klientów, którzy w momencie wnioskowania o jego
    otwarcie nie posiadają żadnego rachunku prowadzonego na podstawie
    ,,Regulaminu otwierania i prowadzenia bankowych rachunków dla osób
    fizycznych w ramach bankowości
    detalicznej mBanku S.A. (mBank)".

  • 6. Data: 2014-05-23 08:55:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 May 2014 11:54:18 +0200, WAM napisał(a):
> [...]
    > bankomatami bo w tamtych trzeba wyrobic odpowiednio 100 lub 200 zl
    > karta. Tutaj nie ma zadnych warunkow. Czyzby troche zrozumieli

    Tylko dla nowych klientow, wiec starzy beda dalej odchodzic :-)
    100 zl nie wydaje sie wygorowanym wymogiem, wiec nie dlatego odchodza.

    J.

  • 7. Data: 2014-05-23 09:12:27
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

> [...]
    e/ekonto-mobilne/

    > Oprocentowanie 4%, i tylko malymi literkami da sie doczytac, ze jedynie

    i ciekawe jak długo te 4%?? Co by zaraz z tego się nie zrobiło 0%

    Marcin "lolekanabolek"

  • 8. Data: 2014-05-23 09:14:52
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 22 May 2014 12:01:17 +0200, k...@p...onet.pl (Kamil
    Jońca) wrote:

    >Że go nie otworzysz :) (Jest tylko dla nowych)
    Chyba jestem nowy. Rozwiązałem umowę z mbąkiem. 25.03 zamknął moje
    rachunki.

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 9. Data: 2014-05-23 09:17:02
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 23 May 2014 08:55:40 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Tylko dla nowych klientow, wiec starzy beda dalej odchodzic :-)
    >100 zl nie wydaje sie wygorowanym wymogiem, wiec nie dlatego odchodza.
    Ja osobiscie znam 2 osoby które odeszły z tego powodu. Preferują
    płacenie gotówką, kartą płacą ale rzadko i wtedy kiedy chcą a nie
    wtedy gdy bank im każe.

    Ja odszedłem całkiem bo chciałem zamknąć konto dz.g. - bank kazał
    przyjść z papierem i na telefon nie chciał zamknąć. No to poszedłem z
    dwoma papierami, co będe dwa razy chodził?

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 10. Data: 2014-05-23 11:54:25
    Od: p...@g...com

    Den fredagen den 23:e maj 2014 kl. 09:12:27 UTC+2 skrev lolekanabolek:

    > i ciekawe jak długo te 4%?? Co by zaraz z tego się nie zrobiło 0%

    > Pozdrawiam
    >
    > Marcin "lolekanabolek"

    Przy kwocie 3 tys zl roznica miedzy tym kontem a innym kontem oszcz. na 3% - ktorych
    mozna juz troche znalezc - to raptem... 6 groszy dziennie. Po co mbank w ogole
    zawraca glowe?? Podniescie limit choc do 30 tys to moze takie konto bedzie jeszcze
    mialo jakis sens.