  • 1. Data: 2009-02-11 18:21:15
    Temat: mbank->alior?
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    Witam

    Jak myslicie, kto jest winny...
    Przelew z mbanku zatwierdzony przed 13:00 (wedlug mbank.pl sesja wych
    ~13:25)
    sesja przych. alior ~16:15
    Kasy nie ma, w mbanku zaksiegowane wyjscie.

  • 2. Data: 2009-02-11 18:27:02
    Temat: Re: mbank->alior?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Wed, 11 Feb 2009 19:21:15 +0100
    "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid> wrote:

> [...]
    > ~13:25)
    > sesja przych. alior ~16:15
    > Kasy nie ma, w mbanku zaksiegowane wyjscie.

    3 sesja Alior jest księgowana rano następnego dnia.

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-02-11 18:28:22
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Jak myslicie, kto jest winny...

    Alior. Ostatnią sesję księguje po północy żeby Ci nie płacić odsetek z
    lokaty nocnej. Swoją droga niezły kant, ciekawe kiedy się ktoś do tego
    doczepi...
    AS

  • 4. Data: 2009-02-11 18:29:19
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "xbartx" napisał :

    > 3 sesja Alior jest księgowana rano następnego dnia.

    16:15 to II sesja, ale juz mi Adam odpowiedzial (-;

  • 5. Data: 2009-02-11 18:29:38
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > 3 sesja Alior jest księgowana rano następnego dnia.

    Nie rano tylko zaraz po północy. Sprawdzone.
    AS

  • 6. Data: 2009-02-11 18:35:19
    Od: BK <b...@g...com>

    On 11 Lut, 19:28, "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Alior. Ostatnią sesję księguje po północy żeby Ci nie płacić odsetek z
    > lokaty nocnej. Swoją droga niezły kant, ciekawe kiedy się ktoś do tego
    > doczepi...
    > AS

    Tylko nie ma sie bardzo do czego przyczepic. Nie ma obowiazku
    ksiegowania trzy razy dziennie. Biorac pod uwage, ze BPH zawsze tak
    robil - a Alior wywodzi sie z BPH - to podejzrewam, ze to sila
    przyzywyczajenia.

  • 7. Data: 2009-02-11 18:58:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Wed, 11 Feb 2009 19:28:22 +0100
    "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Alior. Ostatnią sesję księguje po północy żeby Ci nie płacić odsetek
    > z lokaty nocnej. Swoją droga niezły kant, ciekawe kiedy się ktoś do
    > tego doczepi...

    BPH i ING też nie ma 3 sesji także nie ma co sensacji szukać.

    Xenocide

  • 8. Data: 2009-02-11 19:04:44
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

    BPH i ING też nie ma 3 sesji także nie ma co sensacji szukać.

    IMHO ma, ale nie ksieguje srodkow na kontach klientow. Jak srodki sa
    ksiegowane skoro swit to nie ma szansy na wymiane danych z KIR.
    Problem dla klienta polega na tym, ze klient nigdy nie wie, ktora sesja
    przyszedl przelew. Dzis bank trzyma sobie 'kase' ktora przyszla III sesja do
    nastepnego dnia, a jutro moze zacznie to samo robic z II sesja, albo z
    uznaniami powyzej 100tys.

    MK

  • 9. Data: 2009-02-11 19:05:03
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    BK pisze:
> [...]
    > ksiegowania trzy razy dziennie. Biorac pod uwage, ze BPH zawsze tak
    > robil - a Alior wywodzi sie z BPH - to podejzrewam, ze to sila

    W jaki sposób Alior wywodzi się z BPH ?

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2009-02-11 19:09:37
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Wed, 11 Feb 2009 20:04:44 +0100
    "MK" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > sesja przyszedl przelew. Dzis bank trzyma sobie 'kase' ktora przyszla
    > III sesja do nastepnego dnia, a jutro moze zacznie to samo robic z II

    Nie jestem biegły, ale banki mają czasami nawet kilka dnia na wykonanie
    przelewu. Nie wiem czy tyczy się to obu stron, biorących udziała w
    transakcji.

    Xenocide