  • 101. Data: 2011-06-05 20:42:55
    Temat: Re: mBank wprowadza opłatę za kartę
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 05 Jun 2011 21:43:37 +0200, Simple Man wrote:

    > Tak naprawdę warunek zwalniający z opłaty jest banalnie prosty do
    > spełnienia, więc ja żadnego powodu do zamykania czegokolwiek nie widzę :)

    O ile karty uzywasz, owszem. Jesli nie, to rezygnacja tylko z karty jest
    w sumie potwierdzeniem stanu faktycznego :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 102. Data: 2011-06-05 20:44:26
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> writes:

    [...]
    > O ile karty uzywasz, owszem. Jesli nie, to rezygnacja tylko z karty jest
    > w sumie potwierdzeniem stanu faktycznego :-)

    Chyba, że karty używa się tylko do bankomatów/wpłatomatów.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 103. Data: 2011-06-05 20:46:07
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    cef napisał(a) :

    > Może nie złe, ale bez sensu.
    > 2zł za kartę, to jest dwa złote za kartę, a nie 2zł przelane na konto.
    > Warto pomyśleć w drugą stronę. To może ja przeleję 2zł, a koledzy
    > niech zapewnią mi obsługę mojej karty, a nie puszkę napoju czy parkowanie.
    > 2zł za obsługę karty to ani dużo, ani mało (zależy ile kto zarabia i kogo
    > ma na utrzymaniu),
    > ale to 2 zł za obsługę karty, a nie 2zł na bułkę.

    Skoro jedne banki mają kartę bez warunków za darmo, a dla klienta
    koszt zmiany karty to kliknięcie kilka razy Enter, to chyba
    rozwiązanie jest oczywiste. Jeśli ktoś chce płacić te 2 zł, to chyba
    jasne - ma niepotrzebną kasę.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 104. Data: 2011-06-05 20:54:22
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 05 Jun 2011 22:44:26 +0200, Kamil Jońca wrote:

    > Chyba, że karty używa się tylko do bankomatów/wpłatomatów.

    Ja w INGu mam taki sam warunek jak obecnie jest w mBanku, karte mam jako
    backup bankomatowy i aby nie ponosic oplaty za karte, place nia sobie raz w
    tygodniu za zarcie na kilka dni.

  • 105. Data: 2011-06-05 21:31:59
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Andrzej Kubiak wrote:

    > OK, przelej mi dwa złote, swoją kartę i PIN, a ja mogę już ją
    > obsłużyć.
    >
    > Dwa złote za obsługę karty to makabrycznie dużo

    Bardziej chodziło mi o kierunek porównań.
    Bardziej z sensem byłyby przykłady uslug z branży
    niż zamiana na puszkę coli czy przelanie 2 zł.

    Akurat również nie sądzę, żeby coś sie polepszyło za te 2zł
    w tym banku. Był tani i beznadziejny i to się pewnie nie zmieni.

  • 106. Data: 2011-06-06 08:21:40
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Typowy sposób myślenia bankowców - najpierw dać za darmo, potem wpieprzyć
    > opłaty i powtarzać: nie rozumiem w czym problem.

    Pewnie w bankach jest podobnie jak u operatorow komorkowych:
    koszt pozyskania nowego klienta jest wiekszy, niz utrzymania starego.

  • 107. Data: 2011-06-06 10:44:41
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 5 Cze, 22:44, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > Chyba, że karty używa się tylko do bankomatów/wpłatomatów.

    mBank po prostu nie chce studentów.
    Ryzykowna strategia.

    To chyba spora grupa, która często ma konto bo potrzebuje, ale dochody
    ma na tyle małe, że całość operacji
    przeprowadza w gotówce/przelewami.
    (a nawet jeśli nie całość to ryzyko, że "raz na kwartał" zapłaci się
    za kartę jest zbyt zniechęcające.

  • 108. Data: 2011-06-06 15:10:08
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Simple Man" <c...@l...de> napisał w wiadomości

    > Tak naprawdę warunek zwalniający z opłaty jest banalnie prosty do
    > spełnienia, więc ja żadnego powodu do zamykania czegokolwiek nie widzę :)

    Odchodząc od tematu opłaty, wydaje mi się że efektem ubocznym tych zmian
    będzie ponownie możliwość posiadania dwóch kart (np. delfina i MC) za darmo
    (oczywiście pod warunkiem wydania 100 zł/m-c). Który nie jest znowu taki
    straszny biorąc pod uwagę, że brane są pod uwagę transakcje z kredytówki.
    Jednak z drugiej strony jak ktoś ma konto w millennium, to może z tego 100
    zł, uzyskać 3 zł.

  • 109. Data: 2011-06-07 08:57:14
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 05.06.2011 21:34, Simple Man wrote:
    > 5 PLN to są moje koszty z tytułu rachunku w BGŻ.
    Czy BGŻ wymusza token?
    Marx

  • 110. Data: 2011-06-07 09:28:14
    Od: "Joossef" <g...@g...com>

    2011-06-07, o 10:57:14 Marx oznajmił co następuje:

    >Czy BGŻ wymusza token?
    >Marx

    Tak, torturami w oddziale.

    --