  • 1. Data: 2004-06-22 12:08:22
    Temat: [mBank] spory przelew
    Od: "tomek(int)" <i...@o...pl>

    witam!
    expert na mczat nie odpowiada, a na stronach nie znalazlem. czy
    orientujecie sie jaka jest oplata (prowizja) od przelewu 10 000 zl z
    ekonta na konto w bph? na stronach nie ma nic o zaleznosci oplaty od
    wysokosci przelewu, stoi, ze przelew do obcego banku to 0,50PLN

    pozdrawiam
    tomek

  • 2. Data: 2004-06-22 12:11:21
    Temat: Re: [mBank] spory przelew
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik tomek(int) napisał:

    > wysokosci przelewu, stoi, ze przelew do obcego banku to 0,50PLN

    No to o co ci chodzi ?
    TOiP - Patrzysz na cenę przelewu i już wiesz ...

    Stasio Podróżnik
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg
    WWW (co? gdzie? w Przemyślu): http://www.przemysl-przemysl.prv.pl
    Wejdź i nakarm głodne dziecko ! => http://www.pajacyk.pl/

  • 3. Data: 2004-06-22 12:12:14
    Od: "tomek(int)" <i...@o...pl>

    > No to o co ci chodzi ?
    > TOiP - Patrzysz na cenę przelewu i już wiesz ...

    nie wiem, czy nie ma jakiejs malo wyeksponowanej informacji

    pozdrawiam
    tomek

  • 4. Data: 2004-06-22 12:13:30
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    tomek(int) wrote:

    > nie wiem, czy nie ma jakiejs malo wyeksponowanej informacji
    >
    > pozdrawiam
    > tomek
    Nie.
    KJ

  • 5. Data: 2004-06-22 12:14:28
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > nie wiem, czy nie ma jakiejs malo wyeksponowanej informacji

    Nie ma.

    Jacek

  • 6. Data: 2004-06-22 12:15:13
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik tomek(int) napisał:

    > nie wiem, czy nie ma jakiejs malo wyeksponowanej informacji

    To przeczytaj TOiP z lupą ...

  • 7. Data: 2004-06-22 12:15:28
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > nie wiem, czy nie ma jakiejs malo wyeksponowanej informacji

    Jest jakaś gwiazdka (odsyłacz) ? Nie ma? No to o co Ci chodzi?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2004-06-22 12:27:47
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Jest jakaś gwiazdka (odsyłacz) ? Nie ma? No to o co Ci chodzi?

    Dmucha na zimne.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 9. Data: 2004-06-22 13:20:04
    Od: "tomek(int)" <i...@o...pl>

    > Dmucha na zimne.

    otoz to

    pozdrawiam
    tomek(int)

  • 10. Data: 2004-06-22 14:02:42
    Od: slawek <s...@g...cl>

> [...]
    > ekonta na konto w bph? na stronach nie ma nic o zaleznosci oplaty od
    > wysokosci przelewu, stoi, ze przelew do obcego banku to 0,50PLN

    wykonywalem przelew na kwote ponad 60 tys
    i kosztowal mnie 1 pln - bo konto firmowe.
    jesli prywatne to zaplacisz 0.5 pln,
    nie obawiaj sie nic wiecej.
    pozdr.