  • 21. Data: 2010-01-07 22:39:18
    Temat: Re: mBank pstryka w nos Aliorowi
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Valdi nadaje:
    > A można się dowiedzieć po co sezonowe wpłatomaty? O ile idee
    > sezonowych bankomatów rozumiem to już sezonowych wpłatomatów nie
    > bardzo

    Bankomat to samo zło. Diabelska maszyna która odbiera bankowi pieniążki.
    Dobrze prowadzony klient nigdy nie powinien zobaczyć swoich pieniędzy.
    Jakieś cyferki na ekranie lub na papierku, może kawałek kolorowego
    plastiku ale nigdy żadnej gotówki.
    Wpłatomat jest cacy bo zbiera to co nie powinno znajdować się na ulicy.
    To co zaniesione do wpłatomatu, poleży sobie w banku trochę skoro
    przeszkadzało w kieszeni.

  • 22. Data: 2010-01-07 23:21:13
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
    > "Krzysztof" news:hi5561$28ir$1@news2.ipartners.pl
    >
    > IMHO nic nie stoi na przeszkodzie aby CF mBanku (nie mKioski) robiły za
    > oddziały z krwi i kości, przynajmniej pod względem "okienkowych" wpłat i
    > wypłat w PLN oraz walutach, w których na chwile obecną są prowadzone
    > rachunki.

    ale to nie ten model bankowosci, chyba o to chodzilo, zeby uniknac
    kosztownego dowozenia gotowki i to jeszcze w walutach.
    W czym ten mBank lepszy od np. DB net? Teraz kazdy bank praktycznie moze
    otworzyc linie rachunkow czysto internetowych i staje sie takim mbankiem w
    swojej czesci. Wystarczy tak ustawic tabele oplat, zeby uslugi w placowce
    byly wysoko platne, a te przez net darmowe.
    Chyba idea mbanku bylo utworzenie instytucji dla niewymagajacego klienta,
    ale niestety ta 'marmurkowa' bankowosc' wdarla sie na teren dawniej
    okupowany przez banki wirtualne i praktycznie oni nie maja czym walczyc z
    bankami placowkowymi.
    Dla mnie liczy sie oprocentowanie, cena i funkcjonalnosc danego produktu a
    niestety coraz lepsze oferty sa w tej bankowosci placowkowej wykorzystujacej
    szeroko kanal internetowy.

  • 23. Data: 2010-01-08 00:33:06
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Przyjrzyj się reklamie.

    Czyli, jeśli wydalę z siebie fekalia w kolorach mbanku, to będzie to
    oznaczać, że mam go w dupie, za sposób przeprowadzenia reklamacji, którą
    złożyłem?

    Ta reklama jest marnym chwycikiem.
    :>

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 24. Data: 2010-01-08 08:27:44
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "witrak()" news:hi5km9$qtt$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Valdi, a czy Ty pamiętasz mW(ielkiego)B(ankowca) ? Ten dopiero jaja
    > sobie robił na forum z klientów - i to w czasach, kiedy mBank
    > naprawdę był OK :-)

    Możesz rozjaśnić moją chybotliwą pamięć?

  • 25. Data: 2010-01-08 08:30:15
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "JanKo" news:hi5nqj$1dt$1@inews.gazeta.pl

    > Bankomat to samo zło.

    Po przeczytaniu postu na forum mBanku odnośnie bankomatów eCardu a
    dokładniej jajami jakie serwują swoim klientom można się pod tym co
    napisałeś zwyczajnie w świecie podpisać.

    > Diabelska maszyna która odbiera bankowi pieniążki.

    I klientom! :)

    > Dobrze prowadzony klient nigdy nie powinien zobaczyć swoich pieniędzy.

    No ba!

    > Jakieś cyferki na ekranie lub na papierku, może kawałek kolorowego
    > plastiku ale nigdy żadnej gotówki.

    Żadnej!

    > Wpłatomat jest cacy bo zbiera to co nie powinno znajdować się na ulicy.

    Jest cacy pod warunkiem, że pieniądze, które się do niego pakuje są
    księgowane na koncie a nie pożerane przez maszynę w ramach drugiego
    śniadania ;)

    > To co zaniesione do wpłatomatu, poleży sobie w banku trochę skoro
    > przeszkadzało w kieszeni.

    Szczególnie kiedy daną wpłatę trzeba będzie reklamować.

  • 26. Data: 2010-01-08 08:42:12
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysztof" news:hi5q9b$2iug$1@news2.ipartners.pl

    > ale to nie ten model bankowosci, chyba o to chodzilo, zeby uniknac
    > kosztownego dowozenia gotowki i to jeszcze w walutach.

    W takie razie należy sobie postawić pytanie następującej treści:
    Jaki jest koszt opróżniania wpłatomatów (mBank oraz Multibank) a jaki
    zabrania wpłaconych "w okienku" pieniędzy w CF?

    > W czym ten mBank lepszy od np. DB net?

    SFI?

> [...]
    > swojej czesci. Wystarczy tak ustawic tabele oplat, zeby uslugi w placowce
    > byly wysoko platne, a te przez net darmowe.

    Przecież coś takiego w niektórych bankach już obowiązuje: np. wpłacanie kasy
    we wpłatomacie jest za free, w kasie płacimy. Przelew w oddziale jest
    płatny, w necie jest za free itp.

> [...]
    > ale niestety ta 'marmurkowa' bankowosc' wdarla sie na teren dawniej
    > okupowany przez banki wirtualne i praktycznie oni nie maja czym walczyc z

    Mają i mogą ale najwidoczniej nie chcą - % depozytów.
    Prawda jest zaś taka, że to marmury dają wiecej niż bank internetowy...

    Czyli się zgadzamy.

    Pozdrawiam.

  • 27. Data: 2010-01-11 17:01:06
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

    Dnia 07-01-2010 o 18:03:59 Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>
    napisał(a):

    > I już mamy pierwszy przejaw tego jak podejdą banki do przenoszenia
    > rachunków po nowemu. Na stronie głównej mBanku jest specyficzna reklamka
    > "A jednak zaczeło wyciekać?", która kieruje do strony dotyczącej
    > procedury przenoszenia rachunku do mBanku.

    Zatriumfowała poprawność polityczna w wersji dla bankowców bo reklamka
    została nieco podretuszowana. Tak żeby się zbyt bezpośrednio z Aliorem nie
    kojarzyła.

  • 28. Data: 2010-01-11 22:12:37
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-01-08 09:27, Valdi wrote:
    > "witrak()" news:hi5km9$qtt$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Możesz rozjaśnić moją chybotliwą pamięć?

    No, Bolanowski...

    witrak()