  • 11. Data: 2011-08-02 12:32:16
    Temat: Re: mBank leży??
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (02.08.2011 14:28), MarekZ wrote:
    > Użytkownik "FIODOR" <n...@t...i.siam> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jestem zalogowany cały czas, a 12 minut temu dokonałem kolejnej
    > transakcji. Wszystko działa bez opóźnień.

    To jasne, ty zepsułeś :).

    p. m.

  • 12. Data: 2011-08-02 12:44:21
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik MarekZ napisał:
    > Użytkownik "FIODOR" <n...@t...i.siam> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jestem zalogowany cały czas, a 12 minut temu dokonałem kolejnej
    > transakcji. Wszystko działa bez opóźnień.

    Po prostu leży i kwiczy, komu się udało wejść miedzy kwiczeniem to ma
    szczęście, reszcie pozostaje próbować do skutku

  • 13. Data: 2011-08-02 12:47:15
    Od: Adam <b...@a...pl>

    W dniu 2011-08-02 12:37, glang pisze:

    > od 12.30 nie ładuje się strona
    > może ktoś potwierdzić?

    Rano było ok, gdzieś od południa dzieją się dziwne rzeczy. Odświeżanie
    strony trwa kilka - kilkanaście minut, i albo się odświeży, albo mam
    czystą stronę... Normalny dostęp do konta niemożliwy. Ciekawe co im się
    sypnęło. Może naliczanie kasy za karty przymuliło system? :> Żeby się
    tylko nie okazało, że jak już się zaloguję to będzie stan 0 na koncie :P

  • 14. Data: 2011-08-02 12:59:33
    Od: Adam <b...@a...pl>

    W dniu 2011-08-02 13:49, a...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > Ludki masowo się logują, żeby w systemie kartę zastrzec i 2 zł nie zabulić? ;)

    Albo lepiej - logują się żeby kasę zabrać :P

  • 15. Data: 2011-08-02 21:55:18
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Tue, 2 Aug 2011 14:31:55 +0200, FIODOR napisał(a):

    > kurde ... dziwne ....

    czasem serwisy maja tak, ze rozrzucaja po roznych serwerach (np. lex tak
    ma), aby rownomiernie rozlozyc obciazenie. moze z jednym z nich jest cos
    nie tak i akurat padlo na ciebie...

    --
    jg

  • 16. Data: 2011-08-03 05:42:22
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 02 Aug 2011 12:37:48 +0200, glang napisał(a):

    > od 12.30 nie ładuje się strona
    > może ktoś potwierdzić??

    Może właśnie rozliczali płatności kartami z poniedziałku ;)