  • 31. Data: 2008-10-09 12:22:18
    Temat: Re: mBank KK VP
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości
    news:pan.2008.10.09.10.58.34@rudak.org...

    > Większość kart ma rubrykę 'valid from'.

    W Polsce raczej giga-mniejszość - z moich kart tylko Raiffeisen i Amex Mille
    (Visa już nie ma) - z zagranicznych kart rzeczywiście większość.

    Co do tematu wątku - Pani zadzwoniła, podawanie limitów okazało się
    niepotrzebne, terminy otwarcia kart wzięła i zapowiedziała, że mam się
    spodziewać szybkiego, hahahahaha, telefonu od działu zajmującego się
    decyzjami kredytowymi. Czy dobiję do stu dni? Dostali już ten BIN na karty,
    czy to dalej ściemy i przeciąganie?

    marekz

  • 32. Data: 2008-10-09 13:08:25
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 09 Oct 2008 13:11:35 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Wiekszość powiadasz? Sprawdziłem 3 z mojego portfela i zadna takiego
    > pola nie ma.

    zaś u mnie:

    Citi srebrna Visa: jest
    Money.pl / BZ WBK Visa: jest
    Orange / mBank Visa: nie ma

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 33. Data: 2008-10-09 13:21:07
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Citi srebrna Visa: jest

    Ups, masz rację, na Citi jeszcze jest.

    marekz

  • 34. Data: 2008-10-09 13:23:22
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Olgierd <n...@r...org> writes:

    > Większość kart ma rubrykę 'valid from'.

    Ale jest to data, od ktorej jest wazna karta wznowiona, a nie data
    wystawienia pierwszej karty. Zreszta z moich kart tylko karta citka ma
    taki wpis. Ta karta ma zreszta takze rubryczke "member since" i
    dopiero tam jest rok (dwie cyfry) wystawienia pierwszej karty.

    MJ

  • 35. Data: 2008-10-09 13:50:14
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 09 Oct 2008 15:23:22 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > Ta karta ma zreszta takze rubryczke "member since" i dopiero tam jest
    > rok (dwie cyfry) wystawienia pierwszej karty.

    Hmm faktycznie jest namotane, chodziło mi o member since ;-)

  • 36. Data: 2008-10-09 14:56:13
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Michal Jankowski napisał(a):

> [...]
    > taki wpis. Ta karta ma zreszta takze rubryczke "member since" i
    > dopiero tam jest rok (dwie cyfry) wystawienia pierwszej karty.

    ale tylko karty tego samego rodzaju :) ja zmieniłem w tym roku zwykłą
    citi na citi-lot i w member since mam 2008

    PG

  • 37. Data: 2008-10-10 14:50:48
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wniosek złożony 4 września.

    Dzień Trzydziesty Szósty.
    Historia ma pewien ciąg dalszy, otóż otrzymałem dzisiaj e-maila:

    ###
    Informujemy, że do dalszej analizy Twojego wniosku o kartę kredytową
    konieczne jest dostarczenie dodatkowych dokumentów. Prosimy o przekazanie
    naszemu przedstawicielowi dokumentów z poniższej listy:
    Dowód osobisty;

    Dodatkowy dokument 1;

    Dodatkowy dokument 2;

    Przenoszona karta - ostatni wyciąg;

    Ramowa umowa kredytowa (RUK);

    Umowa KK;
    ###

    Bzdura 1: jak niby mam przekazać dowód osobisty i po co? Może chodzi o
    kserokopię dowodu, których to mBank ma już ze trzy?
    Bzdura 2: RUK mam przekazywać. RUK, której egzemplarz, znajduje się w
    mBanku, bo była podpisana z mBankiem.
    Bzdura 3: Jakiemu "naszemu przedstawicielowi" mam to przekazać, jak i kiedy?
    Wiem, wiem, pewnie zadzwonią kiedyś w tym roku, ale można by to w mailu
    napisać.
    Bzdura 4: Wszystko to jest tak jakoś napisane, jakby oryginały należało
    przekazywać. Brzmi to szczególnie spektakularnie w przypadku dowodu
    osobistego i umowy KK z innymi bankami, ja akurat zamierzałem trzy karty
    połączyć w jedną.

    Oto dotychczasowe osiagnięcia polskiej myśli embankowej. Poponad 36 dnniach
    procesowania ustalili, ze będzie potrzebny wyciąg z przenoszonej KK, no bo
    rresztęz tego co chcą, już mają. I nie że to będzie jużkoniec. To jest
    dopiero potrzebne do DALSZEJ ANALIZY. Zobaczymy jak to się dalej potoczy.
    Ale naprawdę wygląda to degustująco. Przypominam, że cały czas mówimy o
    karcie teoretycznie z segmentu platynowego. Rany, co za dziadostwo.

    marekz

  • 38. Data: 2008-10-10 14:59:13
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]

    przekazywać. Brzmi to szczególnie spektakularnie w przypadku dowodu
    osobistego i umowy KK z innymi bankami, ja akurat zamierzałem trzy karty

    Oto dotychczasowe osiagnięcia polskiej myśli embankowej. Po ponad 36 dniach
[...]
    karcie teoretycznie z segmentu platynowego. Rany, co za dziadostwo. Sabotaż
    jak nic!

    marekz

  • 39. Data: 2008-10-11 20:16:44
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Piotr Gralak" <g...@g...pl> wrote in message

    > ale tylko karty tego samego rodzaju :) ja zmieniłem w tym roku zwykłą citi
    > na citi-lot i w member since mam 2008

    Na pewno zmieniles? Czy przypadkiem nie chciales dostac dodatkowych mil i
    nie zamknales poprzedniej karty? Ja dokonalem zmiany (bez mil na powitanie)
    i mam 02.

    MK

  • 40. Data: 2008-10-12 12:37:42
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    MK napisał(a):

    > Na pewno zmieniles? Czy przypadkiem nie chciales dostac dodatkowych mil
    > i nie zamknales poprzedniej karty? Ja dokonalem zmiany (bez mil na
    > powitanie) i mam 02.
    >
    > MK

    A chyba faktycznie tak było. W końcu 1000 mil piechotą nie chodzi :)

    PG