  • 1. Data: 2012-10-25 11:55:07
    Temat: mBank & BIK
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Kolejne pytania sympatycznej koleżanki odnośnie mBanku :

    W sierpniu br. zastrzegła kk mbanku
    uczyniła to w systemie transakcyjnym z wybraniem opcji rezygnacja.
    Do dzis jej karta "wisi" w systemie jako zastrzezona
    - czy powinna interweniować telefonicznie ?
    2)
    Jak najprościej (najtaniej) sprawdzic w BIK
    ze Bank zdjął zapis odnośnie posiadania w/w karty ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-10-25 12:03:24
    Temat: Re: mBank & BIK
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Waldek" <j...@t...mam> writes:

> [...]
    > Do dzis jej karta "wisi" w systemie jako zastrzezona
    > - czy powinna interweniować telefonicznie ?

    RTFA

    > 2)
    > Jak najprościej (najtaniej) sprawdzic w BIK
    > ze Bank zdjął zapis odnośnie posiadania w/w karty ?

    Jeśli ma konto w Meritum/inteligo/ipko - za ok 30 PLN można raport bik
    sobie pobrać.
    Można również na stronie BIKu wypełnić wniosek o informację ustawową,
    wydrukować i wysłać do nich poleconym.
    (Przy czym na moje to ona ten limit jeszcze tam ma i miała będzie
    jeszcze długo)
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    I loathe people who keep dogs. They are cowards who haven't got the guts

  • 3. Data: 2012-10-25 12:32:15
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wydrukować i wysłać do nich poleconym.
    > (Przy czym na moje to ona ten limit jeszcze tam ma i miała będzie

    Czyli jednak interwencja telefoniczna ....
    a czy jest gdziekolwiek zapis po jakim czasie
    taki zapis powinien być anulowany ?
    - w miare możliwości prosze o nieodsyłanie do RTF-xy :)

  • 4. Data: 2012-10-25 13:12:37
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Waldek" <j...@t...mam> writes:

> [...]
    > a czy jest gdziekolwiek zapis po jakim czasie
    > taki zapis powinien być anulowany ?
    > - w miare możliwości prosze o nieodsyłanie do RTF-xy :)
    O ile dobrze pamiętam:
    1. m*banki generują 3 puste wyciągi.
    2. do biku z tego co widziałem po swoich danych wysyłają stan na koniec
    miesiąca (nie wiem czy na to jest jakaś regulacja)
    czyli po zakończeni 3 miesiąca od złożenia wypowiedzenia limitu
    najwcześniej.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/

  • 5. Data: 2012-10-25 14:41:40
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

> [...]
    > miesiąca (nie wiem czy na to jest jakaś regulacja)
    > czyli po zakończeni 3 miesiąca od złożenia wypowiedzenia limitu

    Pięknie dziekuje
    - juz przekazałem zeby sie uzbroila w cierpliwosc i sprawdziła w grudniu
    i ze nie ma sensu wisieć na m_słuchawce ;)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2012-10-25 14:48:18
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Waldek" <j...@t...mam> writes:

> [...]
    > - juz przekazałem zeby sie uzbroila w cierpliwosc i sprawdziła w grudniu
    > i ze nie ma sensu wisieć na m_słuchawce ;)

    Kontrolnie spytam: czy przejrzałeś archiwum i wiesz, że zastrzeżenie
    karty to _NIE_ jest wypowiedzenie limitu?
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 7. Data: 2012-10-25 14:52:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > Kontrolnie spytam: czy przejrzałeś archiwum i wiesz, że
    > zastrzeżenie karty to _NIE_ jest wypowiedzenie limitu?

    TZN.?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-10-25 15:16:30
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    > Kontrolnie spytam: czy przejrzałeś archiwum i wiesz, że zastrzeżenie
    > karty to _NIE_ jest wypowiedzenie limitu?

    Nie przejrzalem, ale kumpela mowila ze jako powod zastrzezenia
    wybrala z menu _rezygnacja z karty_

    No a jesli sklada rezygnacje z karty, to IMO zrzeka się limitu kredytowego
    przyznanego w karcie - No chyba ze mBąk jakos inaczej to interpretuje :]

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2012-10-25 15:26:23
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-10-25, Waldek <j...@t...mam> wrote:

    [...]

    > No a jesli sklada rezygnacje z karty, to IMO zrzeka się limitu kredytowego
    > przyznanego w karcie - No chyba ze mBąk jakos inaczej to interpretuje :]

    Rezygnacja z karty, to rezygnacja z karty. Limit w BIK będzie wisiał,
    bo i będzie możliwość założenia nowej karty w ramach tegoż limitu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2012-10-26 01:42:08
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > On 2012-10-25, Waldek <j...@t...mam> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Rezygnacja z karty, to rezygnacja z karty. Limit w BIK będzie wisiał,
    > bo i będzie możliwość założenia nowej karty w ramach tegoż limitu.

    OK - w takim razie pozostaje jej infolinia (w co watpie)
    czyli raczej papierowe wymówienie umowy o karte
    przeslane na adres mBąka