  • 1. Data: 2006-05-11 13:04:38
    Temat: kredyt hipoteczny na remont mieszkania
    Od: Jacek Pełka <j...@c...com.pl>

    Witam
    Planuję wziąć kredyt hipoteczny na remont mieszkania, 30-40 tys. zł na
    10 lat, W związku z tym szukam odpowiedzi na pytania:

    1. W jakim banku będzie [najszybciej, najtaniej, najlepiej]?
    2. CHF, PLN, inne?
    3. Czy w banku trzeba przedstawić rachunki za materiały/robociznę na
    całą kwotę kredytu? Czy jak parę groszy zostanie można sobie kupić np.
    jakiś mebelek?
    4. Na co należy zwrócić uwagę biorąc kredyt hipoteczny? Gdzie mogą być
    kruczki itp?

    Jeśli ktoś podpowie to i owo - wielkie dzięki

    Pozdrawiam
    Jacek

    --
    "Są na świecie rzeczy, o których się fizjologom nie śniło"
    - F. Kiepski

  • 2. Data: 2006-05-11 13:27:26
    Temat: Re: kredyt hipoteczny na remont mieszkania
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Jacek Pełka porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > 10 lat, W związku z tym szukam odpowiedzi na pytania:
    > 1. W jakim banku będzie [najszybciej, najtaniej, najlepiej]?
    IHMO czesto najszybcie <> najtaniejsz. A juz najlepiej to pojecie
    wzgledne. Moze na poczatek sprobuj w banku gdzie masz konto albo w banku
    gdzie brales kredyt na mieszkanie (jesli brales)
    > 2. CHF, PLN, inne?
    Raczej PLN. Ale to jest temat na (kolejnego) flejma). Poszukaj w archiwum
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-05-14 12:03:24
    Od: Jacek Pełka <j...@c...com.pl>

    badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> wrote:
> [...]
    > wzgledne. Moze na poczatek sprobuj w banku gdzie masz konto albo w banku
    > gdzie brales kredyt na mieszkanie (jesli brales)
    Konto mam w Multi, więc odpada (minimalna kwota to 80 tys.)
    Kredyt na zakup miałem w PKO BP (Alicja, byłem nawet zadowolony,
    spłacony jakieś 3 lata temu. Ale przeglądałem ranking na Money.pl i tam
    od PKO lepiej wygląda np. Millennium. Czy ktoś doświadczony mógłby się
    wypowiedzieć na temat kredytu hipotecznego w tym banku? Chodzi mi o tzw,
    subiektywną ocenę :)