  • 1. Data: 2008-11-26 18:07:04
    Temat: kk db
    Od: Jacek Soltysik <j...@w...pl>

    Ile mniej więcej trzeba czekać od złożenia wniosku na stronie DB do
    otrzymania karty kredytowej?

  • 2. Data: 2008-11-27 11:17:55
    Temat: Re: kk db
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Jacek Soltysik wrote:
    > Ile mniej więcej trzeba czekać od złożenia wniosku na stronie DB do
    > otrzymania karty kredytowej?

    Ktos pisal ze samo przeslanie idzie szybko - ok 5 dni. Tak wiec jesli
    masz decyzje - to licz tydzien. Jelsi nie masz - to dowiedz sie w banku
    kiedy bedzie.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2008-11-27 17:30:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Maverick" <k...@N...pl> wrote in message

    > Ktos pisal ze samo przeslanie idzie szybko - ok 5 dni. Tak wiec jesli
    > masz decyzje - to licz tydzien. Jelsi nie masz - to dowiedz sie w banku
    > kiedy bedzie.

    Zeby miec decyzje to trzea najpierw zlozyc wizyte w oddziale :).

    MK

  • 4. Data: 2008-11-27 19:42:07
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 27 Nov 2008 18:30:59 +0100, MK wrote:

    > Zeby miec decyzje to trzea najpierw zlozyc wizyte w oddziale :).

    Wypełniłem wniosek przez Internet, zadzwonili i zaproponowali wizytę w
    oddziale min. 30 km od miejsca zamieszkania w godzinach mojej pracy.
    Odmówiłem, więc przysłali do mnie przedstawiciela banku, z którym
    wypełniłem umowę i dałem mu kserokopię dowodu osobistego. Zadzwonili kilka
    dni później, że błędnie odbił się termin ważności dowodu z drugiej strony
    (ten pod peselem), w związku z czym proszą o dowiezienie nowego ksera oraz
    zaświadczenia o zameldowaniu. Zrezygnowałem z karty.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 5. Data: 2008-11-27 20:43:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> wrote in message

    > (ten pod peselem), w związku z czym proszą o dowiezienie nowego ksera oraz
    > zaświadczenia o zameldowaniu. Zrezygnowałem z karty.

    Ja tez zrezygnowalem chociaz mam do oddzialu o wiele blizej. Moze do
    kwietnia kiedy moj Amex traci waznosc zmienia procedury, a jak nie to chyba
    skieruje swoje kroki do Rajfiego :).

    MK

  • 6. Data: 2008-11-27 21:15:50
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 27 Lis, 21:43, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Ja tez zrezygnowalem chociaz mam do oddzialu o wiele blizej. Moze do
    > kwietnia kiedy moj Amex traci waznosc zmienia procedury, a jak nie to chyba

    Hmm, to dziwne, bo w moim przypadku poszło zadziwiająco szybko.
    Skontaktowałem się mailowo z oddziałem, Opisałem swoje finanse, limity
    itd. Poprosili tylko o skan dowodu osobistego i po 30 minutach mail
    zwrotny z informacją że mam przyznany limit, wniosek przygotowany w
    oddziale czeka na mój podpis.

  • 7. Data: 2008-11-27 21:58:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <k...@g...pl> wrote in message
    n.googlegroups.com...

[...]

    I co w tym dziwnego? Przeciez musiasz isc podpisac wniosek. Limit masz
    przyznany kiedy dostaniesz umowe :).

    MK

  • 8. Data: 2008-11-28 07:27:42

    On 27 Lis, 22:58, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > oddziale czeka na mój podpis.
    >
    > I co w tym dziwnego? Przeciez musiasz isc podpisac wniosek. Limit masz

    Ale nie było ceregieli z donoszeniem papierków i ogólnie grymaszeniem.