  • 11. Data: 2012-06-06 17:48:51
    Temat: Re: kindle III wyniki
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Ja pod tym linkiem widzę 4 strony.

    Ja też - teraz. Plik też stopniał do 200KB. Poprawili po uwagach na grupie :)

  • 12. Data: 2012-06-06 18:20:41
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 06.06.2012 15:09, neoniusz pisze:
> [...]
    > weekendzie, albo pijany pod stołem leży. I na dodatek oszuści mnie
    > pominęli, chociaż spełniłem wszystkie warunki.

    "Pana zgłoszenie: Program MC WORD"

    Word... Kiedyś myślałem, że w bankach pracują ludzie, którzy mają choć
    trochę rozumu. Trudno.

    Czemu ze wszsytkim trzeba sie tak użerać? Raiffi nie daje premii na
    czas, mBąk oszukuje w konkursach i trzeba słać reklamacje. Tylko się
    skończy ten cały reklamacyjny proces i likwiduję wszystko w mBąku.

  • 13. Data: 2012-06-06 20:59:45
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-06 15:09, neoniusz pisze:
> [...]
    > weekendzie, albo pijany pod stołem leży. I na dodatek oszuści mnie
    > pominęli, chociaż spełniłem wszystkie warunki.

    Same sławne nazwiska jak widzę.

    --
    animka

  • 14. Data: 2012-06-06 22:11:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2012-06-06 18:20, neoniusz pisze:

> [...]
    > czas, mBąk oszukuje w konkursach i trzeba słać reklamacje. Tylko się
    > skończy ten cały reklamacyjny proces i likwiduję wszystko w mBąku.

    a w Multibanku wszystko ok, na liście jestem, czy mogłem też wziąć
    udział w konkursie w mBanku (i dostać drugi egzemplarz)?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2012-06-07 14:58:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 06 Jun 2012 18:20:41 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Czemu ze wszsytkim trzeba sie tak użerać? Raiffi nie daje premii na
    > czas, mBąk oszukuje w konkursach i trzeba słać reklamacje. Tylko się
    > skończy ten cały reklamacyjny proces i likwiduję wszystko w mBąku.

    Ja też im tak zrobię i zamknę kartę za to że nie wysłałem tego esa
    zgłoszeniowego.

    BTW ciekawe jak oni to logistycznie rozpracowali, bo konkursy był w mBąku
    i Multi - ciekawe jaki był overbooking? Może się okazać, że za niedługo
    nowy konkurs będzie ;)

    --
    xbartx

  • 16. Data: 2012-06-07 15:09:07
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-07 14:58, xbartx pisze:
    > Może się okazać, że za niedługo nowy konkurs będzie ;)

    Nie obrażę się ;) Oczywiście jeśli wydadzą mi kartę, bo na razie
    protestują ;)

  • 17. Data: 2012-06-12 15:48:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 6 czerwca 2012 18:20:41 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:

    > Czemu ze wszsytkim trzeba sie tak użerać? Raiffi nie daje premii na
    > czas, mBąk oszukuje w konkursach i trzeba słać reklamacje. Tylko się
    > skończy ten cały reklamacyjny proces i likwiduję wszystko w mBąku.

    Czego to ludzie nie zrobią dla gadżetu;)
    Z tego co kojarze to aby dostać tego kindla czy cokolwiek to jest to kilka razy
    składałeś wniosek, musiałeś skorzystać z raczej niepotrzebnego Tobie produktu
    /usługi(KK), potem nocami jeakieś esemesy wysyłać, dokonywac 3 nieopłacalnych dla
    Ciebie jak sam pisałeś transakcji, pisać reklamacje i kilkanaście postów na forum i
    grupach zapewne.
    Moim zdaniem szkoda czau, skórka nie warta wyprawki;)

  • 18. Data: 2012-06-12 17:05:52
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Kris <k...@g...com> wrote on 2012-06-12_15:48

> [...]
    Ciebie jak sam pisałeś transakcji, pisać reklamacje i kilkanaście postów na forum i

    I jeszcze czytać krytyki Krisa ;-)

    > Moim zdaniem szkoda czau, skórka nie warta wyprawki;)

    witrak()