  • 11. Data: 2010-08-10 22:20:59
    Temat: Re: jakie "nagrody" za przelew wynagrodzenia?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > dla przykładu o co mi chodzi - citibank daje zwolnienie z opłaty za konto direct
    > (normalnie 7 zł).

    czegoś nie pomyliłeś? mam direct w citi, wynagrodzenia nie przelewam i
    za konto nie płacę...
    wystarczy, że 2,5kzł przeleję 1x w miesiącu (na spłatę kart)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2010-08-10 22:37:35
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-10 22:44, zbig pisze:

    > oddziały już mam w BZWBK, ale prawdę mówiąc nie chcę chodzić do banku, chcę żeby
    > wszystko dało się załatwić przez net / fon.
    >
    > (to przy okazji dorzucę do swojego "rejestru" konto 'wydajesz i zarabiasz' BZWBK -
    > przelew 1000zł/ mies zwalnia z opłaty za prowadzenie (nie musi być pensja, może
    > być własny przelew).

    Tylko jeden raz ta stówka, czy przez parę miesiecy? :-)

    --
    animka

  • 13. Data: 2010-08-10 22:39:10
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-10 23:11, Feromon pisze:

    > Użytkownik "zbig"<z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jednak do udzielenia karty kredytowej liczy się "pensja" a nie wpłaty
    > własne,
    > mimo, że około 5000 miesięcznie tego było. Oszuści... W internecie pisali
    > "wpływy na konto".

    To se trzeba było napisać na przelewie: "Wymagrodzenie za m-c..."

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-08-10 23:01:44
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-10 23:39, zbig pisze:

    > o, to już coś :) dzięki

    No to nieźle, nieźle :-)
    Ja mogłabym się przenieść z Aliora gdzieś w listopadzie dopiero, ale już
    będzie za późno na tę promocję.

    --
    animka

  • 15. Data: 2010-08-10 23:03:09
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-10 23:49, Peet pisze:

    > Tylko pamiętaj o dodatkowych warunkach które trzeba spełnić.

    A czy wyplacenie gotówki w bankomacie też się liczy jako ten warunek?

    --
    animka

  • 16. Data: 2010-08-10 23:11:49
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-11 00:10, astro pisze:

    > Najciekawszy jest IMHO pakiet "Pomocni Fachowcy" w Alior Banku (bo nie
    > "jednorazowy").
    > www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_osobi
    ste/konto_z_lokata_nocna/assistance

    Zepsuł mi się kompakt w miniwiezy. Ścieżki mp3 przeskakują. Chyba
    zgloszę pomocnemu fachowcowi. Tylko czy zreperuje?

    --
    animka

  • 17. Data: 2010-08-11 00:21:26
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2010-08-10 23:11, Feromon pisze:

    >To se trzeba było napisać na przelewie: "Wymagrodzenie za m-c..."

    Z wpłatomatu?

    Feromon

  • 18. Data: 2010-08-11 02:04:49
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Wed, 11 Aug 2010 01:11:49 +0200, Animka wrote:
    > Zepsuł mi się kompakt w miniwiezy. Ścieżki mp3 przeskakują. Chyba
    > zgloszę pomocnemu fachowcowi. Tylko czy zreperuje?

    Opiekuja sie tylko sprzetem RTV mlodszym niz 5 lat. Potrzebujesz wiec dowod
    zakupu.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 19. Data: 2010-08-11 10:46:15
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    zbig pisze:

    > dla przykładu o co mi chodzi - citibank daje zwolnienie z opłaty za konto direct
    > (normalnie 7 zł). konto ma bezpłatne przelewy, ale przecież w mbanku jest to samo
    > i to bez wymogu wpływów.
    > tak więc będę się z tego citi powoli zwijać, bo nie zauważyłem nic ponad ofertę
    > mbanku (a może jest? powiedzcie)
    >
    > no to w związku z tym że mi się zwolni w pamięci miejsce na login i hasło -
    > pomyślałem może są fajne promocje rorów za przelewanie wynagrodzenia?

    Lukas Bank za ekonto plus zdejmuje czesc oplaty (druga za saldo moze byc
    w lokatach) do tego dostajesz "bez zaswiadczen" na historie limit
    kredytowy 3xwplyw.

  • 20. Data: 2010-08-11 11:30:14
    Od: "zbig" <z...@p...onet.pl>

    > czegoś nie pomyliłeś? mam direct w citi, wynagrodzenia nie przelewam i
    > za konto nie płacę...
    > wystarczy, że 2,5kzł przeleję 1x w miesiącu (na spłatę kart)

    tak jest, sprawdziłem, mają być wpływy lecz niekoniecznie wynagrodzenie.