  • 11. Data: 2011-08-29 13:26:09
    Temat: Re: [info] Alior i lokata 100 dniowa na 7,5%
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.08.2011 15:21, Kamil Jońca pisze:

    > Można. I wg mnie jeśli ktoś _jest_ klientem banku, to z serwisu
    > transakcyjnego jej nie założy. Musi dygać do placówki.
    > No i w przypadku klientów banku liczą sie nowe środki. Chciałem po
    > prostu, żeby ktoś to potwierdizł.

    Nowe srodki, nowe srodki hmm. Czyli jesli sie wyplaci pieniadze,
    przeleje z powrotem skads, to sa juz nowe? ;) Czy spisuja numery
    wirtualnych banknotow?
    Przez serwis transakcyjny nie da sie zalozyc - sa tylko standardowe
    lokaty :/

  • 12. Data: 2011-08-29 13:31:42
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    W dniu 29.08.2011 15:07, Kris pisze:

> [...]
    > oszczędnościowym 7,5%(7,5% minus belka= 6,07%)
    > A po co mają "płacić" 7,5% skoro moga 6,07%
    > Dla klienta to bez zmian i tak dostaje 6,07% odsetek a dla banku przy
    > 6,07% jest niższy koszt pozyskania pieniądza niż przy 7,5%

    >Pisze o KO z kapitalizacja dzienna. Takie jak teraz maja z oprocentowanie
    >4,3%. Wiec byloby tyle samo co na lokacie, bo bez belki. Na KO 4,3% teraz
    >mozna trzymac bodajze 20700 bez belki i ladnie odsetki codziennie sie
    >pojawiaja.
    >Skoro mozna zerwac lokate w kazdym momencie i zachowac odsetki, to tak samo

    Nie tak samo. Z KO możesz wypłacać część środków lub dopłacać. Masz
    nieograniczoną liczbę wypłat/wpłat
    Lokatę zakładasz na określona kwotę jak chcesz wypłacić środki to musisz
    wypłacić CAŁOŚĆ(zerwać lokatę)
    KO to taki produkt bardziej zblizony do ROR.
    .

  • 13. Data: 2011-08-29 13:38:01
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.08.2011 15:31, Kris pisze:
    > Nie tak samo. Z KO możesz wypłacać część środków lub dopłacać. Masz
    > nieograniczoną liczbę wypłat/wpłat

    Druga wyplata juz kosztuje, wiec tak czy inaczej lokata jest bardziej
    oplacalna, bo mozna zerwac za darmo. A skoro mozna zakladac lokaty od
    1000zl, to tez nie trzeba wycofywac calosci srodkow jak pozakladasz np.
    kilkadziesiat lokat i potrzebujesz drobne na zycie ;)

  • 14. Data: 2011-08-29 13:39:14
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    neoniusz <n...@j...org> writes:

    [...]
    > Nowe srodki, nowe srodki hmm. Czyli jesli sie wyplaci pieniadze,
    > przeleje z powrotem skads, to sa juz nowe? ;) Czy spisuja numery
    > wirtualnych banknotow?
    "Wymogiem otwarcia lokaty dla obecnych klientów banku jest ulokowanie na
    niej nowych środków, tj. wpłaconych po 25 sierpnia br.""

    KJ
    "
    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 15. Data: 2011-08-29 13:41:08
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    > Naliczają codziennie więc nie jest to żaden powód do zdziwienia

    Jest to powod do zdziwienia, bo ile znasz bankow, ktore dadza ci odsetki
    przy zerwaniu lokaty? Chociazby w getinonline tracisz wszystkie odsetki
    przy zerwaniu, mimo ze sa naliczane codziennie.

  • 16. Data: 2011-08-29 13:42:48
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.08.2011 15:39, Kamil Jońca pisze:

    > "Wymogiem otwarcia lokaty dla obecnych klientów banku jest ulokowanie na
    > niej nowych środków, tj. wpłaconych po 25 sierpnia br.""

    Wiem, czytalem regulamin.
    Czyli jesli wczesniej mialem tam pieniadze to je wyplacam (przelewam),
    wlewam z powrotem i juz sa nowe.

  • 17. Data: 2011-08-29 13:44:21
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    neoniusz <n...@j...org> writes:

    > Wiem, czytalem regulamin.
    > Czyli jesli wczesniej mialem tam pieniadze to je wyplacam (przelewam),
    > wlewam z powrotem i juz sa nowe.

    W sumie tak :) Taki ing robił to rozsądniej - patrzył na salda :)
    KJ

    Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

  • 18. Data: 2011-08-29 13:44:58
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    Czy jest podgląd dla obecnie nie-klientów?

  • 19. Data: 2011-08-29 13:46:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <k...@N...gazeta.pl> j3g54q$n3j$...@i...gazeta.pl

    > Czy jest podgląd dla obecnie nie-klientów?

    Ponoć więcej niż podgląd -- ktoś tu usiłował zamknąć konto, dostęp
    itd. -- ale mimo skutecznego zamknięcia stale widzi to swoje konto. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2011-08-29 13:49:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "neoniusz" j3g4np$3r0$...@n...onet.pl

> [...]
    > lokaty od 1000zl, to tez nie trzeba wycofywac calosci srodkow jak pozakladasz np.
    kilkadziesiat lokat i potrzebujesz drobne na

    A można zamknąć i otworzyć nową na mniejszą kwotę?
    (zamykam na 1500 i otwieram na 1400?)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'