  • 1. Data: 2009-09-02 11:49:58
    Temat: gratis papierowe potwierdzenia przelewów w Citi...
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    jak w temacie, ale TYLKO dla przelewów z kk...

    nie wiem kiedy to wprowadzili, ale zauważyłem dzisiaj (właśnie robiłem
    przelewy)

    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2009-09-02 12:15:29
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 2 Wrz, 13:49, "RobertS" <b...@p...plusunTO> wrote:
    > jak w temacie, ale TYLKO dla przelewów z kk...
    >
    > nie wiem kiedy to wprowadzili, ale zauważyłem dzisiaj (właśnie robiłem
> [...]

    Jesli wprowadzili (sprawdze TOiP) to powinni rowniez dac opcje wydruk
    pdf i wysylka mail.

  • 3. Data: 2009-09-02 16:06:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...plusunTO> napisał w wiadomości
    pl...
    > jak w temacie, ale TYLKO dla przelewów z kk...
    >
    > nie wiem kiedy to wprowadzili, ale zauważyłem dzisiaj (właśnie robiłem
    > przelewy)

    Z mojego doswiadczenia wynika, ze zawsze tak bylo i prowizja (mimo
    komunikatu, ze wynosi 1PLN) nigdy nie byla pobierana :).

    MK

  • 4. Data: 2009-09-02 18:36:42
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 02.09.09 18:06, MK pisze:
> [...]
    >>

    > Z mojego doswiadczenia wynika, ze zawsze tak bylo i prowizja (mimo
    > komunikatu, ze wynosi 1PLN) nigdy nie byla pobierana :).

    Przy CitiOne pobierali.
    Ale to potwierdzenie można sobie w d... wsadzić.
    Brak pieczątki i podpisu.
    Wydruk z i-netu wygląda identycznie.

    --
    Pete

  • 5. Data: 2009-09-02 19:10:49
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Przy CitiOne pobierali.

    Mysle, ze teraz tez bedzie pobierana przy zamowieniu telefonicznym.

    > Ale to potwierdzenie można sobie w d... wsadzić.
    > Brak pieczątki i podpisu.
    > Wydruk z i-netu wygląda identycznie.

    A sadzisz, ze to sobie jakis ludek drukuje, wklada w koperte i adresuje? To
    jest zautomatyzowany proces wysylki korespondencji masowej. Na wycigach tez
    od dawna nie ma pieczatek i jakos nic zlego sie nie dzieje...

    MK

  • 6. Data: 2009-09-02 21:50:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    MK pisze:
> [...]
    > To jest zautomatyzowany proces wysylki korespondencji masowej. Na
    > wycigach tez od dawna nie ma pieczatek i jakos nic zlego sie nie dzieje...

    Na wydruku z netu pisze "nie jest potwierdzeniem transakcji"

  • 7. Data: 2009-09-03 05:20:12
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 02.09.09 23:50, krzysztofsf pisze:

    > Na wydruku z netu pisze "nie jest potwierdzeniem transakcji"

    Cały czas mowa o potwierdzeniu przelewu z KK?

    Bo na potwierdzeniu z rachunku nie ma takiej klauzuli.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2009-09-03 05:21:45
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 02.09.09 21:10, MK pisze:
    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Mysle, ze teraz tez bedzie pobierana przy zamowieniu telefonicznym.

    > A sadzisz, ze to sobie jakis ludek drukuje, wklada w koperte i adresuje?

    Jakoś inne banki, które za taką czynność pobierają prowizję, potrafią to
    robić z pieczątką.

    > To jest zautomatyzowany proces wysylki korespondencji masowej. Na
    > wycigach tez od dawna nie ma pieczatek i jakos nic zlego sie nie dzieje...

    Toteż zrezygnowałem z wersji papierowej, bo do niczego mi one nie są
    potrzebne.

    --
    Pete

  • 9. Data: 2009-09-03 05:49:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Jakoś inne banki, które za taką czynność pobierają prowizję, potrafią to
    > robić z pieczątką.

    A konkretnie to ktore i czy kosztuje to 1PLN?

    > Toteż zrezygnowałem z wersji papierowej, bo do niczego mi one nie są
    > potrzebne.

    To w czym problem?

    MK

  • 10. Data: 2009-09-03 06:43:36

    On 3 Wrz, 07:20, Pete <n...@n...com> wrote:

    > Cały czas mowa o potwierdzeniu przelewu z KK?
    >
    > Bo na potwierdzeniu z rachunku nie ma takiej klauzuli.

    Caly czas bylo, w zeszlym miesicu rowniez, bede robil w tym miesiacu
    przelewy z KK to sprawdze, czy cos sie zmioenilo.